مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاتماشاخانهخبر

شاسی بلندهای لوکس اکستریم در نمایشگاه اصفهان رونمایی شدند + فیلم

برند لوکس اکستریم مدیران خودرو همان‌طور که وعده داده بود، سه محصول خود را برای اولین بار در هفدهمین دوره نمایشگاه خودروی اصفهان رونمایی کرده است. این شاسی‌بلندها محصول برند لوکس چری بنام اکسید هستند و قرار است تا پایان سال جاری راهی بازار کشورمان شوند. نکته مهم اینکه تمام این مدل‌ها به سامانه چهارچرخ محرک مجهز هستند که ویژگی قابل‌توجهی خواهد بود زیرا تقریباً تمام کراس‌اوورهای چینی بازار کشورمان به‌جز تیگو 8 محرک جلو هستند و سامانه چهارچرخ محرک می‌تواند برگ برنده‌ای برای محصولات اکسید باشد.

اکستریم VX

اکستریم VX

این خودرو بزرگ‌ترین محصول برند اکسید چری محسوب می‌شود و عنوان گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروی مونتاژی مدیران خودرو را به خود اختصاص خواهد داد. VX یک شاسی‌بلند فول سایز سه ردیفه یا هفت‌نفره است که از امکانات و تجهیزات کاملی بهره می‌برد. این خودرو که

در سال 2020 رونمایی شد، ظاهر ساده و محافظه‌کارانه‌ای دارد که چراغ‌های سراسری عقب و جلوپنجره کرومی بزرگ از ویژگی‌های آن است. در داخل اما اکسید در سال 2021 داشبورد کاملاً جدیدی را برای VX طراحی کرد که با سه نمایشگر، شبیه محصولات برقی سری EQ مرسدس بنز است. این شاسی‌بلند بزرگ با یک پیشرانه 2 لیتری T-GDI عرضه خواهد شد که 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور دارد و به یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک متصل است.

اکستریم TXL

اکستریم TXL

اولین محصول برند اکسید چری که در سال 2017 تأسیس شد، شاسی‌بلندی بنام TX بود. این خودرو در سال 2019 همراه با نسخه کشیده‌ای بنام TXL معرفی شد. با این حال، TXL یک شاسی‌بلند میان سایز محسوب می‌شود و به‌صورت پنج‌نفره با دو ردیف صندلی تولید می‌شود. TXL در سال 2019 مورد فیس‌لیفت قرار گرفت و به سپر و جلوپنجره جدیدی مجهز شد. در داخل نیز اکسید تاکنون دو بار این خودرو را بروز کرده که مدیران خودرو جدیدترین نسخه آن را به ایران آورده است. این نسخه در داخل از داشبوردی لوکس و چشمگیر با غربیلک فرمان دو پره و دریچه‌های تهویه باریک با طرح سراسری بهره می‌برد. TXL هم به همان پیشرانه 2 لیتری T-GDI مدل بزرگ‌تر VX با 261 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز است.

اکستریم LX

اکستریم LX

آخرین مدل اکستریم برای بازار ایران هم LX نام دارد که کوچک‌ترین محصول اکسید محسوب می‌شود. این خودرو یک کراس‌اوور کامپکت است و از اواسط سال 2019 راهی بازار چین شد. LX روی پلت‌فرم نسل اول تیگو 7 ساخته است. LX از زبان طراحی مشابه TXL استفاده می‌کند اما به جلوپنجره یکپارچه مجهز شده که نمای جالبی دارد. این کراس‌اوور جمع‌وجور قرار است با پیشرانه 1.6 لیتری T-GDI راهی بازار ایران شود که 197 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه صورت می‌گیرد.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. وقتی تیگو8 دو میلیاردهشتصدمیلیون بشه اینا 3تا4 میلیارد میشه خوشبینانه پول ماشینهای درجه یک دنیا باید بدیم چینی بخریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا