مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هاخبر

شما کدام رنگ بدنه را برای یک خودرو سوپر اسپرت ترجیح می‌دهید؟

زمانیکه با یک خودروی سوپر اسپرت رانندگی می‌کنید، مطمئنا نگاه‌های زیادی به سمت اتومبیل شما جلب می‌شود. حالا اگر قرار باشد درکنار تمامی جذابیت‌های ارائه شده مثل صدای موتور، قدرت مانور و ظاهر خشمگین، یک رنگ بسیار گیرا و زیبا هم بر خودروی شما سوار شده باشد، خودنمایی آن در خیابان چندین برابر خواهد شد. در این مطلب سعی شده به 5 مورد از بهترین رنگ‌های قابل سفارش در خودروهای سوپر اسپرت اشاره شود تا اگر روزی توانستید یکی از آنها را داشته باشید، این راهنمایی برای انتخاب رنگ به شما کمک کند!

 

رنگ سبز Napier

581117

داشتن خودرویی مثل مک‌لارن کافیست که شما به یک ستاره درخشان در خیابان تبدیل شوید، بدون اینکه نیاز باشد خیلی روی رنگ آن حساس باشید. اما این خودرو ساز انگلیسی برای نسخه هاردکور 675LT در کنار رنگ‌های سفید، مشکی و نارنجی، که انصافا همه زیبا هستند، یک رنگ سبز ویژه را دراختیار مشتریان قرار داده تا درخشش آنها هنگام ویراژ دادن به حداکثر ممکن برسد. البته مک لارن این رنگ را فقط برای نسخه‌های سطح بالای خود عرضه کرده است.

 

رنگ آبی Cepheus

581119

اگر به دنبال رنگ جذابتری برای خودروی خود هستید و رنگ سبز خیلی با سلیقه شما جور نیست، ما به شما رنگ آبی Cepheus را پیشنهاد می‌دهیم. البته برای استفاده از این رنگ شما ابتدا باید یک لامبورگینی سفارش دهید چراکه رنگ اختصاصی خودروهای این شرکت است. شاید چشمان ما به دیدن مدل‌های لامبورگینی در رنگ‌های زرد، سبز و نارنجی عادت کرده باشد اما مطمئنا انتخاب این رنگ به هر رهگذری ندای “به من نگاه کن” را القا میکند!

 

رنگ زرد Vegas

581121

در اینکه رنگ زرد یک مورد بسیار جذاب برای سوپر اسپرت‌ها به‌حساب می‌آید و اکثرا هم از آن استفاده می‌کنند، اصلا شکی نیست. اما همه رنگ‌های زرد مشابه هم نیستند. برای اینکه یکی از بهترین‌های این رنگ را تجربه کنید، پیشنهاد می‌شود یک آئودی R8 با رنگ زرد Vegas را سفارش دهید. نکته جالب اینجاست که این رنگ جزء معدود موارد قابل سفارش برای این خودرو است که شامل پرداخت مبلغ اضافی نمی‌شود. خودروهای آلمانی معمولا با رنگ‌های کسل کننده نقره‌ای یا مشکی بیشتر دیده می‌شوند اما این رنگ زرد می‌تواند کنتراست بسیار عالی را در بین بقیه ایجاد کند.

 

رنگ سفید

581123

در این آیتم خودروساز خاصی را مدنظر قرار ندادیم، بلکه بیشتر معرفی رنگ سفید برای انواع مختلف سوپر اسپرت‌ها مورد توجه قرار گرفته است. همانطورکه می‌دانید رنگ سفید یکی از معمولی‌ترین ولی در عین حال پرکاربردترین رنگ برای خودروها محسوب می‌شود. البته مدل‌های ارزان قیمت با این رنگ، حتی ارزانتر و کم جذبه‌تر نیز به‌نظر می‌رسند ولی برای سوپر اسپرت‌ها قضیه فرق می‌کند. اینکه داشتن چنین خودرویی الزاما باید با یک رنگ بسیار خاص و متفاوت همراه باشد، برای همه صدق نمی‌کند. بسیاری دوست دارند از رانندگی متفاوت لذت ببرند و به رنگ خودرو اهمیت نمی‌دهند. بنابراین پیشنهاد ما به این افراد، رنگ سفید است.

 

رنگ قرمز Rosso Corsa

581125

در دنیای خودروهای اسپرت، رنگ قرمز به نحوی معرف برند فراری است! جالب است بدانید در دهه 1990 میلادی، 85 درصد تولیدات این خودروساز ایتالیایی به رنگ قرمز بود. این رنگ که در اصل با عنوان Rosso Corsa نامگذاری شده، به دلیل کاربرد زیاد آن در خودروهای این شرکت به “قرمز فراری” هم معروف شده است. به‌طور کلی رنگ قرمز برای مدل‌های اسپرت و مسابقه‌ای جذابیت خاصی را به همراه دارند که سوپر اسپرت‌ها از آن مستثنی نیستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا