مکمل بنزین
خبر

تبدیل آی پی خارج به آی پی ایران با فارسی وی پی ان

برای ایرانیان خارج از کشور استفاده از یک وی پی ان ایران، امری بسیار مهم و حیاتی تلقی می‌شود؛ چرا که برای دسترسی به بسیاری از سایت‌های بانکی و دولتی در داخل کشور نیاز به تغییر آی پی به ایران دارند و همین امر، کار اتصال را بسیار دشوار می‌کند.

برای انجام چنین کاری، بایستی از یک وی پی ان ایرانی استفاده کرد که برعکس اکثر اپلیکیشن‌های موجود، این بار افراد را با اتصال به یک سرور داخلی و البته ورود به محدودیت‌های موجود برای کاربران ایرانی، سایت‌های مهم داخلی را برای آن‌ها باز کند.

باز کردن سایت‌های بانکی و دولتی

با استفاده از یک VPN Iran، به‌راحتی می‌توانید به تمام سایت‌های داخلی همچون بانک‌های سامان، پاسارگاد، پارسیان، ملت و… دسترسی پیدا کرده و از اپلیکیشن‌های مهم بانکی همچون موبایلت، آپ و… هم بهره ببرید.

از طرقی سایت‌های مهم دولتی همچون ثنا یا وزارت خانه‌ها نیز از این طریق در دسترس قرار می‌گیرند و همچون یک کاربر عادی داخلی، قادر به اتصال از طریق دانلود وی پی ان ایران خواهید شد.

یکVPN Iran  به درد چه کسانی می‌خورد؟

اگر شما یک کاربر داخل کشور هستید، به طور حتم استفاده از وی پی ان ایرانی به کار شما نمی‌آید چرا که به‌راحتی به تمام سرویس‌ها دسترسی دارید. در واقع چون آی‌پی شما به عنوان یک فرد ایرانی شناسایی می‌شود، پس تمام سرویس‌ها در دسترس‌تان قرار دارد.

اما اگر یک ایرانی مقیم خارج از کشور هستید و یا آنکه برای سفر کردن مدتی از ایران دور هستید و نیاز دارید تا به سایت‌های بانکی و دولتی متصل شوید، پس وی پی ان ایرانی مناسب شما خواهد بود. در واقع با استفاده از این مدل از VPN قادر خواهید بود که به راحتی خودتان را به عنوان یک کاربر ایرانی به این سیستم‌ها نشان داده و از خدمات‌شان استفاده کنید.

فارسی وی پی ان یک وی پی ان ایرانی قابل اعتماد

برای استفاده از یک وی پی ان ایرانی، نیاز به استفاده از سرویسی دارید که علاوه بر کیفیت، قابل اعتماد هم باشد. بدین ترتیب که اتصال امن شما از خارج کشور به سایت‌های داخلی را تضمین کرده و مطمئن باشید که پایداری خوبی هم دارد.

چندین سرویس مختلف برای این امر راه اندازی شده که بسیاری از آن‌ها حتی دارای اپلیکیشن یا نرم‌افزار اختصاصی هم نیستند! اما فارسی وی پی ان، به عنوان یکی از جدیدترین پلتفرم‌های این حوزه، امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

فارسی وی پی ان با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی و یا نرم‌افزار قابل نصب بر روی کامپیوتر، راهی امن و مطمئن را پیش روی کاربران خارج از کشور برای اتصال به سایت‌ها و سرویس‌های داخلی باز می‌کنند.

شما تنها کافی است که اپلیکیشن یا نرم‌افزار Farsi VPN را نصب کنید و سپس به‌راحتی و با استفاده از سرورهای آن، آی‌پی خود را تبدیل به یک فرد ایرانی کرده و از خدمات داخل کشور بهره ببرید.

فارسی وی پی ان با استفاده از چندین سرور اختصاصی که در بهترین دیتا سنترهای کشور نصب شده است، کیفیت، سرعت و از همه مهم‌تر، امنیت اتصال شما را تضمین می‌کند. تمام داده‌های این اتصالات به‌صورت رمزنگاری شده تبادل می‌شود و هیچ دسترسی خاصی از گوشی یا کامپیوتر شما هم گرفته نمی‌شود.

دانلود و نصب وی پی ان ایران

اپلیکیشن اختصاصی اندروید فارسی وی پی ان، مورد تایید گوگل قرار دارد و به‌راحتی می‌توانید با ورود به گوگل پلی، آن را دریافت کنید. همچنین نرم‌افزار اختصاصی دسکتاپ برای سیستم عامل ویندوز نیز در دسترس بوده و نسخه‌های مرتبط با مکینتاش (سیستم عامل اختصاصی اپل) و iOS (سیستم عامل آی‌فون) هم بر روی سایت فارسی وی پی ان قرار دارد.

پس اگر به دنبال یک اتصال به سایت‌های بانکی و دولتی داخل کشور از خارج ایران هستید، حتما فارسی وی پی ان را امتحان کنید و از کیفیت بالا و امنیت عالی آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا