مکمل بنزین
گوناگونخبر

حضور مدیران خودرو با محصولات مختلف ام وی ‌ام در نمایشگاه تهران

در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران یا اتو اکسپو تهران، مدیران خودرو محصولات مختلف برند ام‌وی‌ام خود را به نمایش درآورده است. یکی از این خودروها، ام‌وی‌ام X33 کراس است که یکی از جدیدترین محصولات مدیران خودرو به‌حساب می‌آید. هرچند X33 کراس بر پایه X22 شکل گرفته اما با تغییرات بزرگی در داخل و بیرون، احساس خودرویی کاملاً جدید و مدرن‌تر را به خریداران خواهد داد. یکی از ارتقاءهای مهم X33 کراس داشبورد کاملاً جدید و باکیفیت آن است که شبیه محصولات گران‌تر مدیران خودرو به نظر می‌رسد. این شاسی‌بلند جمع‌وجور با پیشرانه توربوشارژ و گیربکس اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود.

یکی دیگر از محصولات جدید مدیران خودرو در نمایشگاه تهران، سدان آریزو 5 اسپرت است. این خودرو نسخه بروز شده سدان محبوب و پرفروش آریزو 5 محسوب می‌شود. ازجمله مهم‌ترین تغییرات آریزو 5 جدید اسپرت نسبت به نسخه قبلی می‌توان به زبان طراحی خارجی جدید، طراحی داخلی لوکس و امکانات جدید اشاره کرد. طراحی آریزو 5 جدید اسپرت بر پایه جلوپنجره مشبک ماتریکسی و مه شکن‌های جدید، سدان اسپرت ام‌وی‌ام را از نظر ظاهری مشابه به‌روزترین محصولات روز دنیا کرده است. اضافه شدن فرمان دی کات در کنار طرح جدید داشبورد، آرم رست، کنسول وسط و … نیز طراحی داخلی این خودرو را لوکس‌تر از هرزمانی کرده و در کنار اضافه شدن صندلی برقی راننده و گرم‌کن صندلی‌های جلو این سدان را به انتخابی جذاب تبدیل کرده است.

علاوه بر این دو خودرو، بازدیدکنندگان نمایشگاه تهران می‌توانند با ام‌وی‌ام X55 پرو هم ملاقات کنند. این شاسی‌بلندی جمع‌وجور با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ قدرتمند و امکانات فراوان، یکی از محصولات ارزنده مدیران خودرو به‌حساب می‌آید. شاسی‌بلند پرفروش X22 پرو هم یکی دیگر از خودروهایی است که در نمایشگاه تهران در غرفه مدیران خودرو دیده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا