مکمل بنزین
رپورتاژ

اکستریم VX؛ فصل جدید در رانندگی های-تک

اکستریم VX، پرچم‌دار برند اکستریم که به تازگی برای عرضه به بازار ایران رونمایی شده، این روزها به یکی مهم‌ترین خودروهای بازار ایران تبدیل شده است. این خودرو فول سایز را می‌توان ترکیبی از استایل منحصربه‌فرد، عملکرد خیره‌کننده و البته مجموعه‌ای از فنّاوری‌های های-تک دانست که حالا در آستانه ورود به خیابان‌ها و جاده‌های ایران است.

ارتقاء تجربه رانندگی

اکستریم VX به گونه‌ای طراحی شده که با سبک زندگی خریدارانش منطبق باشد. یعنی برای تجربه‌ای خاص چه برای استفاده روزمره، چه سفرهای خانوادگی یا حتی انواع ماجراجویی‌ها.

اکستریم VX را از نظر امکانات رفاهی و ایمنی می‌توان خودرویی متمایز برای استفاده روزمره دانست. صندلی‌های برقی این خودرو با قابلیت ماساژ و گرم‌کن و سردکن، رانندگی را در هر شرایط آب و هوایی برای شما لذت‌بخش خواهند کرد. زمانی که پا به کابین جادار این خودرو می‌گذارید، 23 بلندگو شما را احاطه می‌کنند که گویی به یک سالن کنسرت شخصی وارد شده‌اید. 10 کیسه هوا، سیستم رایحه دلخواه و تصفیه هوا در کنار آکوستیک داخلی این خودرو فضایی دلنشین را برای شما به ارمغان می‌آورد. علاوه بر همه این‌ها 26 سیستم پیشرفته کمک‌راننده (ADAS)، سفری ایمن را برای شما تضمین خواهند کرد.

 

 

برای سفرهای خانوادگی، اکستریم VX، گزینه‌ای ایدئال است. صفحه نمایش وسیع این خودرو سفر را به تجربه‌ای لذت‌بخش از تعامل با فناوری برای اعضای خانواده تبدیل خواهد کرد و فضای جادار صندلی‌ها فضای کافی برای راحتی همه اعضا را فراهم می‌آورد.

حتی زمانیکه صحبت از ماجراجویی شود نیز، اکستریم VX حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. موتور 2 لیتری قدرتمند این خودرو با 400 نیوتن متر گشتاور در کنار گیربکس 8 سرعته اتوماتیک این خودرو، گام‌به‌گام در هیجان هر ماجراجویی‌ای با شما همراه خواهد شد و شما در هر مسیر و جاده‌ای، تجربه سفر در فضایی جادار و پیشرانه‌ای قدرتمند را در خاطر خود خواهید داشت.

اما اکستریم VX تنها یک خودرو نیست. ترکیب بی‌نظیر چراغ‌های این خودرو در طراحی خارجی، نورپردازی داخلی و متریال به کار رفته در ساخت این خودرو حسی خاص از سواری را ارائه می‌دهد. زمانی که شروع به رانندگی با اکستریم VX کنید، مسئله تنها رانندگی نیست چراکه این خودرو به بیانی از هوش و خاص بودن شما تبدیل خواهد شد.

اکستریم VX، فراتر از انتظارات معمولی است و تجربه‌ای خاص را در شرایط مختلف برای شما رقم می‌زند. طراحی منحصربه‌فرد و فناوری های-تک این خودرو استانداردهای جدیدی را تعریف خواهد کرد. اکستریم VX نوید سفری را به شما می‌دهد که در آن هدف تنها رسیدن به مقصد نیست بلکه لذت بردن از تک‌تک لحظات است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا