مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین سری تیگارد X35 با مدل 1403 تحویل داده شد

شرکت سانیار موتور طی مراسمی در شهرک اتومبیل گودرزی اولین سری از شاسی‌بلند تیگارد X35 را با مدل 1403 به خریداران تحویل داده است. شهرک اتومبیل گودرزی به‌عنوان نمایندگی تیگارد موتور و اداره تحویل محصولات سانیار موتور، مراسمی را برای مشتریان تدارک دیده و در حضور رسانه‌های خودرویی تحویل تیگارد X35 با مدل ۱۴۰۳ انجام شده است. تیگارد X35 در حال حاضر، با قیمت یک میلیارد و 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد اما سانیار موتور شرایط فروش اقساطی را هم در نظر گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت 650 میلیون تومان، تیگارد X35 را به‌صورت اقساطی خریداری کرده و مابقی قیمت را به‌صورت اقساطی بین 12 تا 36 ماه بپردازند.

X35 طی چند ماه قبل یکی از خودروهایی بود که در بازار قیمتی کمتر از قیمت کارخانه داشت اما طی چند هفته اخیر به خاطر همین شرایط فروش منعطف و البته شناخت بیشتر نزد خریداران، قیمت این خودرو در بازار رشد قابل‌توجهی داشته است. تیگارد X35 به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو مجهز است که 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس CVT صورت می‌گیرد. مصرف سوخت کراس‌اوور تیگارد هم به‌صورت ترکیبی در هر صد کیلومتر 7.4 لیتر اعلام شده است. سیستم تعلیق این خودرو در جلو مک‌فرسون و در عقب نیمه‌مستقل میله پیچشی است و ترمزهای آن در هر چهارچرخ دیسکی با ABS و EBD هستند.

لیست تجهیزات تیگارد X35 شامل مواردی همچون سقف پانوراما، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، پایش باد تایرها، سنسور و دوربین دید عقب، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، دو ایربگ، نمایشگر لمسی 8 اینچی، فرمان برقی و استارت دکمه‌ای می‌شود. X35 یک کراس‌اوور کامپکت با 4,325 میلی‌متر طول، 1,830 میلی‌متر عرض و 1,640 میلی‌متر ارتفاع است و فاصله محوری 2,570 میلی‌متری دارد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. صاحب اول و اخرش خودتونید، نه قطعه نه بازار نه تعمیرگاه داره

  2. سلام ،چون استهلاک زیادی نداره تا پنج ،شش سالی قطعه نمی خواد تا اون موقع هم مشکل قطعه و بازارش برطرف شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا