مکمل بنزین
گوناگونخبر

GAC از نسخه جدید Trumpchi GS8 2024 رونمایی کرد؛ لوکس و خوش قیمت!

همین چند وقت پیش بود که GAC از نسخه لاکچری پنج سرنشینه Trumpchi GS8 رونمایی کرد. این نسخه نسبت به ورژن شش و هفت سرنشینه، قیمت پایین‌تری خواهد داشت. مدل 2024 Trumpchi GS8 اکنون متشکل از نسخه دو چرخ متحرک/ چهار چرخ متحرک و نسخه دوگانه هیبریدی دو چرخ متحرک و چهار چرخ متحرک پرمیوم است.

GAC اعلام کرد که این مدل در رنج قیمتی برابر با 186800 تا 246800 یوان (26000 تا 34200 دلار) وارد بازار می‌شود. اولین نسخه GS8 در سال 2016 معرفی شد و سپس مدل آپدیت شده آن در سال 2021 وارد بازار شد.

بر اساس آخرین تصاویری که از فضای داخلی این خودرو منتشر شده، Trumpchi GS8 پنج سرنشینه، با فضای صندوق گسترده‌ای عرضه می‌شود.

در بخش طراحی ظاهری، جلوپنجره‌ای با طراحی بال مقیاس اژدها به چشم می‌خورد، از بخش جانبی با طراحی عضلانی طرف هستیم که روکش مشکی بدنه تا روی قوس چرخ‌ها کشانده شده است. سقف به صورت معلق ساخته شده که ظاهری مدرن به آن بخشیده است.

در بخش عقب، چراغ‌ها به صورت عمودی طراحی شده‌اند. از نظر ابعاد، انتظار می‌رود که این مدل مانند نسخه سابق با همان طول، عرض و ارتفاع یعنی 5015/1950/1780 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2920 میلی‌متر عرضه شود.

در کابین، یک فرمان سه پره، کلاستر ابزار 12.3 اینچی، نمایشگر لمسی مرکزی 14.6 اینچی حضور دارند، نسخه شش سرنشینه آن نیز با صندلی‌های مجهز به سیستم ماساژ و گرم‌شونده ساخته شده است.

شناسایی نقاط کور، دستیار تغییر خطوط، دستیار ماندن در خطوط اضطراری، سیستم دوربین اطراف 360 درجه از جمله امکانات این مدل به شمار می‌روند. سیستم گشتاور Borg-Warner نسل ششم قادر است هندلینگ عالی و سواری منحصربفردی را تضمین کند.

این مطلب را نیز بخوانید: خداحافظ توربوشارژ؛ به دنیای شش سیلندرهای قدرتمند خوش آمدید!

Trumpchi GS8 2024در بخش فنی با موتور سابق خود در دو نسخه بنزینی و هیبریدی ساخته می‌شود. نسخه بنزینی توربوشارژ 2.0T GDI می‌‌تواند 252 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید کند که توسط گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها با نیروی محرکه چهار چرخ متحرک عرضه می‌شوند.

نسخه هیبریدی نیز با سیستم Toyota Hybrid System (THS) و موتور بنزینی 2.0T توربوشارژ عرضه می‌شود که 372 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. نوع گیربکس این ورژن نیز از نوع E-CVT خواهد بود.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا