مکمل بنزین
رپورتاژ

اکستریم در کانون توجه نمایشگاه خودروی شیراز

برند اکستریم با حضور در نمایشگاه  خودروی شیراز دو محصول VX  و TXL را به نمایش گذاشت. اکستریم پس از معرفی رسمی مدل VX، و حضور موفقیت‌آمیز در نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی هم‌اکنون در نمایشگاه بین‌المللی خودروی شیراز که از 22 تا 25 خرداد برگزار می‌شود میزبان مخاطبان خواهد بود.

در شرایطی که خودروهای لوکس حاضر در بازار ایران محدود به تولیدات قدیمی اروپایی و آسیایی می‌شود، ظهور اکستریم در بازار ایران به عنوان یک برند لوکس تولید داخل باعث افزایش انتظارات بسیاری از مخاطبان از محصولات تولید داخل شده است. به همین منظور اکستریم از تمام ظرفیت‌های خود برای معرفی و دسترسی مخاطبان به محصولات استفاده می‌کند. رویدادهایی مانند نمایشگاه بین المللی شیراز فرصت مناسبی برای نمایش قابلیت‌های محصول است که بی‌شک تنها با حضور و استقبال مخاطبان تعریف‌شدنی است. بر همین اساس اکستریم از تمامی منتقدان، مصرف‌کنندگان، فعالان صنعت خودرو، اهالی رسانه و سایر علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا با حضور در این نمایشگاه از دستاوردهای فناورانه این برند بازدید کنند.

نمایش خودروی VX

اکستریم با نمایش دو محصول VX، TXL به استقبال مخاطبان رفته است. VX به عنوان پرچمدار برند، یک SUV فول سایز است که ترکیب تکنولوژی مدرن و طراحی کلاسیک در آن به وضوح دیده می شود. این خودروی هوشمند قابلیت سفارشی سازی تمامی آپشن ها را دارد و برای این خودروی فول سایز موتور 2 لیتری TGDI و سیستم انتقال قدرت 8 سرعته اتوماتیک ساخت iseen با مجموع 400 نیوتن متر گشتاور و 261 اسب بخار قدرت تعبیه شده است. صفحه نمایش یکپارچه شامل یک کلاستر 12.3 اینچی برای راننده، یک صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی در مرکز و یک صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی برای سرنشین جلو برای این پرچمدار است که از تراشه Qualcomm 8155 پشتیبانی می کند که گزینه های زیادی را مدیریت و سفارشی‌سازی می‌کند.

از مهمترین قابلیت‌های ایمنی این خودرو میتوان به 26 همیار راننده، 7 حالت رانندگی (اکو، اسپرت، معمولی، آفرود، شن، گل و برف)، 10 ایربگ، 5 ستاره ایمنی از C-NCAP و دوربین  540 درجه اشاره کرد. همچنین سنسور خواب و گرمکن و سردکن صندلی های ردیف اول و دوم، ماساژور صندلی های ردیف اول، صندلی های برقی حافظه دار، 23 بلندگوی سفارشی، ۳ مانیتور سراسری عریض، صندلی ردیف سوم صندلی های برقی، شارژر بی سیم دوکاره، توانایی شخصی سازی عطر داخلی و… از دیگر آپشن‌های این خودرو است.

 TXL را از نزدیک ببینید

TXL نیز از دیگر محصولاتی است که هنوز به طور رسمی معرفی نشده اما در نمایشگاه شیراز قابل دسترسی است. این خودرو با یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ با تکنولوژی پاشش مستقیم سوخت (TGDI) به بازار ایران عرضه می شود. این موتور توانایی تولید ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور قدرت را دارد. گیربکس این خودرو نیز یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT است. سیستم انتقال قدرت در اکستریم TXL نیز بصورت AWD عمل می کند. رخی از مهم ترین امکانات ایمنی و رفاهی اکستریم TXL عبارت اند از؛ ۶ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کنترل حرکت در سرازیری، سیستم کنترل فشار باد تایر ها، سنسور های پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، ۲۱ همیار هوشمند راننده شامل کروز کنترل تطبیقی (ACC) ، سنسور نور و باران، گرمکن و سرد کن صندلی های جلو، تنظیم برقی صندلی های جلو، سیستم صوتی سونی با ۲۳ بلندگو، نور پردازی داخلی، اپل کارپلی و اندروید اتو، تهویه مطبوع اتوماتیک دو ناحیه ای، سیستم تصفیه هوای کابین، سیستم پایش کیفیت هوای کابین، حافظه صندلی راننده و آیینه های جانبی، شارژر وایرلس، سیستم ورود و خروج بدون کلید و استارت دکمه ای، دستیار صوتی، دوربین ثبت وقایع، سقف پانوراما، و…

بر اساس این گزارش، حضور پررنگ این برند لوکس در رویدادهای خودرویی سال گذشته باعث رشد انتظارات مصرف‌کنندگان از کیفیت تولید محصولات داخلی  و دسترسی بیشتر به امکانات لوکس روز دنیا شده است. از آنجایی که محصولات اکستریم هنوز به طور رسمی وارد بازار نشده است، نمایشگاه شیراز فرصت مناسبی برای مخاطبان و علاقه‌مندان به بازار خودرو است تا از نزدیک امکانات و کیفیت ساخت خودرو را بررسی کنند. حضور اکستریم در این نمایشگاه برای لوکس‌پسندان نیز موقعیتی را فراهم آورده تا از دو محصول مهم برند اکستریم بازدید کنند. اکستریم با احترام به انتظارات مخاطبان و به منظور پاسخگویی به نیاز آن‌ها به دسترسی و بررسی محصولات، رویدادهای متعددی از جمله تست درایو، کارشو را در نقاط مختلف کشور برگزار کرده است و حضور در نمایشگاه شیراز نیز در راستای همین برنامه است. گفتنی است، این شرکت در سال جاری نیز رویدادهای متعددی را برای معرفی و عرضه محصولات خود در پیش دارد.

بر اساس این گزارش، شهر شیراز، به عنوان قطب بازرگانی و تجارت جنوب کشور، در تاریخ 22 تا 25 خرداد 1403  میزبان بیست و یکمین نمایشگاه خودرو است. این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار می‌شود و غرفه اکستریم در سالن حافظ واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا