مکمل بنزین
گوناگونخبر

جیلی LEVC L380 MPV به عنوان رقیب لی مگا وارد بازار چین شد

مینی‌ون LEVC L380 که ساخت جیلی است، چندی پیش معرفی شد و قرار است با قیمت اولیه 400000 یوان یا 55200 دلار در بازار چین به فروش برسد. این خودروی 5.3 متری 8 سرنشینه دارای طرح‌‌ها و پیشرانه مختلفی است و اغلب به عنوان رقیب لی مگا شناخته می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گفته می‌شود که این مینی‌ون تا دو سال دیگر در انگلستان در دسترس خواهد بود. از یک ماه پیش پیش‌فروش این خودرو آغاز شد، برخی از رسانه‌های مختلف چینی نیز گزارش داده‌اند که LEVC L380 در اواخر این ماه به بازار عرضه شده است.

این ون می‌تواند نقش مهمی در بخش تاکسی‌رانی ایفا کند، همچنین در اختیار مشتریان خصوصی قرار خواهد گرفت. خوب است بدانید که مینی‌ون‌ها حسابی در چین محبوب هستند و مشتریان زیادی برای خریداری آن‌ها در صف انتظار قرار دارند.

این خودرو تاکنون در نمایشگاه‌های زیادی حضور داشت و توجه بسیاری از افراد را به این کمپانی جلب کرد. بر اساس گزارش‌ها، ادعا می‌شود که این مینی‌ون قیمت بالایی دارد، پس تعجبی ندارد که قیمت اولیه آن چیزی حدود 400000 یوان یا 55200 دلار گزارش شده است.

اگر بخواهیم به برخی از رقبای این مدل اشاره کنیم، می‌توانیم GAC Trumpchi E9، هونگچی HQ9 PHEV، هایکان V09، زیکر 009، لی مگا، دنزا D9 و غیره را نام ببریم. بخش ظاهری این مینی‌ون تشابه بسیاری به لی مگا دارد. در کابین این مدل 8 سرنشینه با پلتفرم SOA روبرو هستیم، اندازه خودرو نیز چیزی حدود 5316/1998/1940 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز 3185 میلی‌متر است.

سه گزینه موتور با باتری و برد مختلف برای این مینی‌ون در نظر گرفته شده که مدل اول با موتور 200 کیلووات الکتریکی و برد 570 کیلومتر، مدل دوم با موتور 200 کیلووات با برد 675 کیلومتر و گزینه سوم با دو موتور 400 کیلووات و 785 کیلومتر برد ساخته شده‌اند.

این مطلب را نیز بخوانید: قدرتمندترین کراس‌اوور دنیا را بشناسید: دوج دورانگو SRT هلکت 2024!

خوشبختانه این مدل در تست تصادفات امتیاز خوبی کسب کرد، البته نتایج آزمایشات دیگر نیز به زودی منتشر خواهند شد. لطفا نظرات خود درباره این مینی‌ون جذاب را در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا