مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

مدل جدید BYD Han در چین دیده شد: مجهز به سیستم لیدار و DM 5.0 PHEV

در تصاویر جاسوسی جدیدی که از مدل جدید BYD Han منتشر شده است، سیستم لیدار و تکنولوژی DM 5.0 PHEV به چشم می‌خورند. بنظر می‌رسد که این مدل از Seal 07 DM-I بزرگتر باشد. در حال حاضر، مدل جدید BYD Han در تست‌های مختلفی حاضر شده و آزمایشات جاده‌ای زیادی روی آن انجام می‌شود.

در بخش جلویی، جدیدترین زبان طراحی سری Dynasty به چشم می‌خورد، همچنین جلوپنجره مرکزی با مجموعه‌ای از چراغ‌های جلوی بزرگ حضور دارند. در بخش جانبی، خطوط گسترده‌ای وجود دارد در حالی که بخش پشتی اینطور نیست.

در یکی از عکس‌ها، لیدار روی سقف دیده شده بود، همچنین انتظار داریم که مدل‌های پرمیوم به سیستم ارتقا یافته رانندگی دست پیدا کنند. این مدل به تکنولوژی DM 5.0 نیز مجهز می‌شود که در ماه گذشته معرفی شده بود.

این مطلب را نیز بخوانید: معرفی کانسپت Ocean-M BYD در نمایشگاه خودروی پکن

خوب است بدانید که پنجمین نسل از تکنولوژی PHEV برای اولین بار در Qin L و Seal 06 DM-I مشاهده شده بود، این خودروها در مصرف سوخت و برد بسیار عالی عمل کرده بودند. BYD برای استفاده از سیستم NEDC در سوخت با انتقاد بسیاری از افراد روبرو شد، همچنین مصرف سوخت خودروی جدید نسبت به Qin L و Seal 06 DM-I بالاتر است و برد کمتری هم خواهد داشت.

با توجه به نسخه، میزان مصرف سوخت برابر با 4.2، 4.4 و 4.7 لیتر در کیلومتر است. احتمال دارد که برخی از نسخه‌های مدل جدید هان به موتور 74 کیلوواتی مجهز شوند. برای اخبار بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا