مکمل بنزین
گوناگونخبر

اطلاعات بیشتری از کابین خودرو BYD Song L DM-I لو رفت

به تازگی اطلاعات بیشتری از کابین خودرو BYD Song L DM-I منتشر و اکنون تصاویری از آن فاش شده است. این خودرو با زبان طراحی Qin L DM-I ساخته شده است که بدون شک منجر به جلو افتادن از دیگر رقبایش خواهد شد.

بنابراین این دو مدل کابین یکسانی دارند، یک پنل ابزار دیجیتالی و یک نمایشگر لمسی مرکزی شناور در اندازه 15.6 اینچ در این خودرو حضور دارند. فرمان چهار پره ظاهر زیبایی به کابین بخشیده و به عنوان عنصر طراحی سری Dynasty شناخته می‌شود.

Oplus_131072

مدل Song L DM-I به یک پنل شارژ بی‌سیم 15 واتی مجهز شده، طراحی دسته دنده نیز مشابه دیگر مدل‌های این سری است. صندلی‌های چرمی در رنگ روشن به چشم می‌خورند و تقریبا مانند چیزی است که در نسخه Qin L DM-I دیدیم.

این مطلب را نیز بخوانید: مدل جدید BYD Han در چین دیده شد: مجهز به سیستم لیدار و DM 5.0 PHEV

در بخش ظاهری، به یک جلوپنجره مشکی‌رنگ با طراحی به اصطلاح دهان اژدها یا dragon’s mouth می‌رسیم، چراغ‌های باریک ال‌‌ای‌دی، ورودی هوا ذوزنقه‌ای، دستگیره‌های درب مجهز به قابلیت جمع شدن و … نیز جذابیت زیادی به خودرو بخشیده‌اند. در بخش پشتی نیز به چراغ‌های بی‌نظیر و اسپویلر سقف می‌رسیم.

از نظر اندازه، مدل Song L DM-I با ابعاد 4780/1898/1670 میلی‌متری ساخته شده است، فاصله بین دو محور نیز 2782 میلی‌متر برآورد می‌شود، پس می‌‌توان نتیجه گرفت که این مدل از سانگ پلاس بزرگتر باشد.

موتور 1.5 لیتری به علاوه سیستم نسل پنجم PHEV قدرتی برابر با 99 اسب بخار و 215 اسب بخار (تولید شده توسط موتور الکتریکی) تولید می‌کند! باتری LFP شرکت FinDreams وظیفه تامین قدرت خودرو را بر عهده دارد. مصرف سوخت در هر صد کیلومتر 2.9 لیتر است.

برد ترکیبی نیز 2100 کیلومتر برآورد می‌شود. BYD اظهار دارد که فروش این خودرو از نیمه دوم امسال آغاز خواهد شد، مدل Song L DM-I با قیمت 120,000 تا 130,000 یوان (16,500 تا 17,900 دلار) به بازار می‌آید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا