مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

آغاز سرویس‌های دوره‌ای کوشا خودرو برای محصولات کیا

شرکت کوشا خودرو که کار خود را با واردات محصولات کیا آغاز کرد، به ارائه خدمات پس از فروش برای این خودروها هم توجه ویژه‌ای دارد تا خیال خریداران از این بابت راحت باشد. بدین منظور، این شرکت ارائه خدمات سرویس دوره‌ای برای خودروهای کیا را آغاز کرده است. ارائه این خدمات در نمایندگی‌های کوشا خودرو در شهرهای تهران و شیراز آغاز شده است اما دارندگان خودروهای کیا می‌توانند در سراسر کشور در عاملیت‌های کوشا خودرو که این خدمات را ارائه می‌کنند، سرویس‌های دوره‌ای خودروی خود را انجام دهند.

در این سرویس دوره‌ای، برای خودروهایی که کارکرد آن‌ها به 5 هزار کیلومتر رسیده است، خدماتی شامل تعویض روغن، بازدیدهای موردنیاز و سرریز مایعات ارائه می‌شود. هم‌اکنون اولین خودروهای وارداتی جدید کیا که به خریداران تحویل داده شدند مثل سونت و سلتوس، خدمات سرویس دوره‌ای خودروهای خود را در نمایندگی‌های کوشا خودرو انجام داده‌اند که این نشان از عملکرد مناسب کوشا خودرو در زمینه ارائه خدمات پس از فروش برای خودروهای وارداتی دارد. این موضوع بسیار مهمی است زیرا خدمات پس از فروش یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران خودروهای وارداتی محسوب می‌شود و با وجود عملکرد خوب کوشا خودرو در این زمینه، خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر بیشتری سراغ خودروهای وارداتی این شرکت بروند.

نکته جالب اینکه خدمات کوشا خودرو فقط مخصوص خودروهای وارداتی جدید این شرکت نیست و دارندگان خودروهای قدیمی‌تر کیا هم می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند. کوشا خودرو نیز هر 5 هزار کیلومتر کارکرد یا هرسال یک‌بار (هرکدام زودتر فرابرسد) را برای بازدید و سرویس خودروها به مشتریان و مالکین خودروها سرویس‌های لازم را ارائه میدهد؛ بنابراین، مالکینی که خودروی آن‌ها به این میزان کارکرد رسیده می‌توانند برای انجام سرویس‌های دوره‌ای به عاملیت‌های کوشا خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند. در این سرویس‌های دوره‌ای، قسمت‌های مختلف خودرو مثل کلیه سیستم‌های الکترونیکی، روغن ترمز، وضعیت باطری، تسمه‌ها، مایع خنک‌کننده، پلوس‌ها، کمپرسور کولر، گاز سیستم کولر، سیستم ترمز، تیغه برف‌پاک‌کن‌ها، سیستم روشنایی، شمع‌ها، مایع شیشه‌شوی و… همگی بازدید خواهند شد و روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا و فیلتر هوای کابین تعویض می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ هر سؤالی در مورد سرویس‌های دوره ای محصولات کیا و کوشا خودرو می‌توانید با تلفن این شرکت به شماره 49970000 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا