مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

چری فالوین T10 به بازار عرضه می‌شود!

حدودا یک هفته پیش بود که چری نسخه شاسی‌بلند پرچمدار پلاگین هیبریدی خود یعنی چری فالوین T10 را به صورت رسمی به بازار عرضه کرد. این خودرو در سه تریم ساخته شده و می‌تواند با باک پر و شارژ کامل به برد 2169.641 کیلومتر دست یابد.

پنج رنگ‌بندی برای بدنه در نظر گرفته شده که شامل سفید، نقره‌ای، مشکی و دو رنگ سبز در تناژهای مختلف هستند. در بخش ابعاد به اندازه 4850/1930/1712 و فاصله بین دو محور 2820 میلی‌متر می‌رسیم. چری فالوین T10 چهارمین مدل چری در سری فالوین است و با سقف پانوراما، دستگیره پنهان درب‌ها، چرخ‌های ۲۰ اینچی، جلو پنجره بسته و چراغ‌های عقب سرتاسری ساخته شد.

این محصول با سیستم دستیار رانندگی هوشمند L2.5، سیستم رادار جلو و عقب با فناوری ناظر بر خستگی راننده، هشدار باز شدن درب‌ها، کنترل نقطه کور، هشدار برخورد از پشت، دستیار ترافیک و… مجهز شده است. دو رنگبندی بنفش و سبز برای بدنه در نظر گرفته شده، در کابین دکمه‌های لمسی زیادی وجود ندارد، همچنین دو نمایشگر به چشم می‌خورند که شامل نمایشگر ابزار 12.3 اینچی و نمایشگر مرکزی 12.3 اینچی با تراشه اسنپدراگون 8155 کوالکام هستند.

نمایشگر AR-HUD 50 اینچی، فرمان دی‌شکل، خروجی هوای مستطیل شکل، دو پنل شارژ بی‌سیم تلفن همراه ۵۰ واتی، نورپردازی محیطی ۲۵۶ رنگه، بلوتوث، وای‌فای، شبکه اینترنت 4G، دستور صوتی و بلندگوهای سونی همگی از جمله امکانات این خودرو به شمار می‌روند. علاوه بر این‌ها اپل کارپلی و هواوی هایکار نیز وجود دارند.

این مطلب را نیز بخوانید: چری فالوین T10 معرفی شد، نسخه پلاگین هیبریدی لوکانو 8

این خودرو در دو نسخه ۵ سرنشینه و ۶ سرنشینه عرضه می‌شود که ورژن اول ۲۰۲۸ کیلوگرم و ورژن دوم ۲۱۹۹ کیلوگرم وزن دارد. صندلی‌های برقی مجهز به سیستم گرمایشی، تهویه و ماساژ هستند. نسخه پرچمدار 4WD نیز به بلندگوهای اضافی و سیستم تهویه در ردیف آخر مجهز شده است.

در بخش فنی نسخه هیبریدی، به یک موتور یک و نیم لیتری و موتور برقی می‌رسیم که 154 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نسخه تک موتوره نیز ۲۲۱ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. نسخه دو موتوره با 235 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور ساخته شد.

نسخه تک موتوره در ۸.۸ ثانیه و دو موتوره در ۴.۹ ثانیه به شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت می‌رسند. باک ۷۰ لیتری است و باتری از نوع 34.46 کیلووات ساعتی CATL بوده که 200 کیلومتر برد تولید می‌کند. در ۱۸ دقیقه شارژ، خودرو از ۳۰ تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا