مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

تصاویر رسمی از کابین بی‌وای‌دی Seal 2025 منتشر شد

دو روز پیش بود که مدیر سری BYD Ocean تصاویری از کابین 2025 BYD Seal منتشر کرد. این خودروی جدید قرار است به طور رسمی تا چند روز دیگر یعنی در ۸ آگوست 2024 به بازار عرضه شود. در گذشته نیز تصاویر رسمی از این نسخه منتشر شده بود که با مدل فعلی تفاوت زیادی ندارد. حالا این تصاویر به صورت رسمی منتشر شده‌اند که در ادامه آنها را برایتان قرار داده‌ایم.

در بخش ابعاد، این خودرو اندازه 4800/1875/1460 میلی‌متر و فاصله بین دو محور 2920 میلی‌متر دارد. آنطور که از اطلاعات منتشر شده مشخص است، بی‌وای‌دی Seal 2025 در رنج قیمت 179,800 تا 249,800 یوآن (25,100 تا 35,000 دلار) به بازار عرضه خواهد شد.

برد CLTC نسخه BYD Seal Glory Edition چرخ‌های عقب متحرک برابر با 550 و 700 کیلومتر خواهد بود. برد نسخه چهار چرخ متحرک نیز 650 کیلومتر برآورد می‌شود. در حال حاضر مشخصات زیادی از موتور و بخش فنی آن به صورت رسمی منتشر نشده است.

این مطلب را نیز بخوانید: هاچبک بی‌وای‌دی Seagull 2025 با قیمت 9700 دلار عرضه شد

این مدل بر روی پلتفرم BYD e-Platform 3.0 Evo با طراحی ۸۰۰ ولتی ساخته شد. در بخش ظاهری، لوگوی خودرو را مشاهده می‌کنیم که از Build Your Dream به BYD نورانی تغییر کرده است. بخش جلویی همچنان با جلوپنجره بسته و چراغ‌های جلو باریک ساخته شد و یک سیستم لیدار دلخواه روی سقف و چندین دوربین در پشت این ترکیب را کامل کرده‌اند.

بخش داخلی ارتقا یافته است و با چینش پنج سرنشینه و صندلی‌هایی با الگوی موج که نشانگر نام سری اقیانوس آن هستند، همراه شده‌اند. تم قهوه‌ای متمایل به نارنجی ترکیب شیکی با خروجی‌های پنهان تهویه هوا، فرمان دی‌کات، نمایشگر مرکزی شناور و کلاستر و کنسول مرکزی ساده ساخته است. در این بخش علاوه بر پنل شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، چند کاپ هولدر و دکمه‌های فیزیکی به چشم می‌خورند.

بی‌وای‌دی تاکنون به صورت کلی 342,383 دستگاه از محصولات خود را فروخته است. علاوه بر آن، 8.3 میلیون دستگاه سری new energy نیز توسط این کمپانی فروخته شد و انتظار می‌رود که اوایل ماه جدید این رقم به 9 میلیون دستگاه برسد. در نهایت خوب است بدانید که 152,767 دستگاه از سری BYD Ocean فروخته شد. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا