مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌هابررسی

نیسان Frontier 2025 نارنجی‌رنگ با ویژگی‌های جذاب

سومین نسل نیسان Frontier قرار است به زودی در نسخه فیس‌لیفت سال 2025 به بازار عرضه شود. نسخه اصلی نیسان Frontier خیلی قدیمی نیست و با تغییرات جذاب خود در طراحی و عملکرد توجه افراد بیشتری را به خود جلب خواهد کرد.

خوب است بدانید که اولین نسخه این خودرو ۱۷ سال پیش معرفی شد و از پلتفرم نسخه OG Nissan D21 که در دهه 1980 تا 1990 در بازار حضور داشت، استفاده می‌کرد. حالا نیسان قصد دارد این خودرو را در ورژن جدیدی به بازار عرضه کند. نسخه فیس‌لیفت آن با نسخه اصلی هماهنگ است و با همان عملکرد ولی ویژگی‌های کاربردی‌تر به بازار می‌آید. بیایید در ادامه به سراغ بررسی مشخصات این خودرو برویم.

نیسان Frontier 2025

ویژگی‌های ظاهری

نیسان Frontier 2025 با ظاهری جدید و قدرتمند ساخته شده است و طراحان سعی کردند جلوپنجره و سپر را بازطراحی کنند. این تغییر در بخش عقب یعنی درب صندوق عقب نیز مشاهده می‌شود. رنگ نارنجی هیجان و شور و اشتیاق را به بیننده القا می‌کند و چرخ‌های 17 اینچی هم ترکیب آفرودی را کامل می‌کنند.

کابین بزرگ و ظرفیت بکسل بالاتر

نسخه اصلی به کابین بزرگی مجهز شده بود، اما حالا نسخه جدید فضای داخلی بزرگتری دارد. در تمام مدل‌ها نیز از یک تخت راحت استفاده شده که بدون توجه به نوع تریم، می‌توانید از فضای گسترده و راحتی لذت ببرید.

این مطلب را نیز بخوانید: ترکیب قدرت، زیبایی و سرعت: نیسان Z اسپرت شش سیلندر

یک نمایشگر 12.3 اینچی مرکزی در خودرو قرار گرفته که حس مدرنی را منتقل می‌کند و می‌تواند اطلاعات مربوطه را به راننده نشان دهد. در مرکز فرمان، لوگوی نیسان حک شده، همچنین در پایین نمایشگر ابزار نیز Frontier در رنگ نارنجی به چشم می‌خورد.

ظرفیت بکسل نیسان Frontier قدیمی تنها حدود 3011 کیلوگرم بود، ولی حالا به لطف تغییرات زیادی که در نسخه جدید ایجاد شده، ظرفیت بکسل به 3243 کیلوگرم رسیده است. تغییرات ظاهری فراوانی نیز در تریم‌های PRO-X و PRO-4Xمشاهده می‌شود. برای مثال جلوپنجره و بخش جلویی خودرو ارتقا یافته‌اند. خریداران این دو تریم می‌‌توانند از بین آپشن‌های موجود، رنگ‌بندی نارنجی جذاب را انتخاب کنند.

در حاشیه‌های صندلی، از دوخت نارنجی رنگ استفاده شد، همچنین برخی از عناصر به کار رفته در کابین در این رنگ هستند که ترکیب شیک و اسپرتی ساخته‌اند. دکمه‌های فیزیکی بسیاری بر روی فرمان مشاهده می‌شود.

امکانات استاندارد و ویژگی‌های خودرو

طراحان نیسان سعی کردند تمام این تغییرات را در نسخه‌های دیگر نیسان نیز اعمال کنند. در بخش خارجی، تمام تریم‌های Frontier به پنجره عقب کشویی و نگهدارنده عینک در کنسول حاضر در کابین مجهز شده‌اند.

مدل‌های میان‌رده SV نیز از چرخ‌های ۱۷ اینچی برخوردارند، در حالی که تریم SL مدرن‌تر به امکاناتی نظیر شارژ بی‌سیم تلفن همراه، سیستم دوربین 360 درجه نظارت بر اطراف هوشمند نیسان، صندلی سرنشین چهار حالته و صندلی‌های چرمی مجهز شده است.

این تریم همچنین از فرمان گرم‌شونده با روکش چرمی، چراغ ال‌‌ای‌دی، سیستم صوتی پرمیوم ۱۰ بلندگو فندر و… برخوردار است. از طرفی دیگر، خدمات NissanConnect، وای‌فای، SiriusXM و غیره جزو سایر امکانات خودرو محسوب می‌شوند.

بخش فنی و موتور

در بخش فنی تغییرات زیادی مشاهده نمی‌شود، یک موتور 3.8 لیتری تنفس طبیعی بنزینی VQ38DD 6 سیلندر وی‌شکل وظیفه تامین قدرت 310 اسب بخاری را بر عهده دارد‌‌. این قدرت توسط یک گیربکس ۹ سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. گشتاور نیز 281 پوند فوت برآورد می‌شود. تریم‌های PRO-X/PRO-4X به صورت استاندارد با تایرهای همه‌منظوره، سیستم تعلیق ارتقا یافته آفرودی Bilstein و قفل دیفرانسیل الکترونیکی برای بهبود عملکرد همراه می‌شوند.

نیسان Frontier به شما کمک می‌کند تا بیشتر مراقب عابرین پیاده باشید، چرا که اکنون در این خودرو سیستم ترمز خودکار اضطراری قرار گرفته که با شناسایی عابرین پیاده ترکیب کاربردی می‌سازند و می‌توانند روی سرعت و فاصله خودروی شما تا خودروی جلویی نظارت کنند. همچنین ترمز اضطراری خودکار قبل از تصادف‌ها مفید واقع می‌شود و از هر گونه برخوردی با خودرو یا عابرین پیاده جلوگیری خواهد کرد.

این مطلب را نیز بخوانید: بررسی مشخصات نیسان قشقایی وارداتی نامی خودرو

هشدار نقطه کور، خروج از خطوط، دستیار نور بالا راننده، هشدار ترافیک و… از جمله دیگر امکانات این خودرو به حساب می‌آیند. در ادامه جدولی از مشخصات فنی و سایر ویژگی‌های این خودرو را برای شما ارائه کردیم.

جدول ویژگی‌ها و مشخصات فنی

موتور موتور 3.8 لیتری تنفس طبیعی بنزینی VQ38DD 6 سیلندر وی‌شکل
قدرت 310 اسب بخار
گشتاور 281 پوند فوت
گیربکس گیربکس ۹ سرعته خودکار
اندازه چرخ‌ها 17 اینچی
ظرفیت بکسل 3243 کیلوگرم
سیستم صوتی سیستم صوتی پرمیوم ۱۰ بلندگو فندر

در آینده اطلاعات بیشتری درباره این مدل منتشر خواهد شد. در نهایت، اگر به دنبال یک خودروی فیس‌لیفت آفرودی جدید هستید که عملکرد و ویژگی‌های کاربردی را به ارمغان بیاورد، نیسان Frontier 2025 یک انتخاب عالی خواهد بود. لطفا برای کسب اطلاعات با ما همراه باشید و نظرات خود را درباره این فیس‌لیفت در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا