مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

تصاویر رسمی از نتا S wagon منتشر شد

دو روز پیش بود که کمپانی نتا متعلق به برند خودروسازی Hozon تصاویر رسمی بیشتری از محصول آینده این شرکت یعنی Neta S station wagon منتشر کرد. این خودرو که با نام Neta S Hunting Edition نیز شناخته می‌شود، قرار است در دو نسخه برقی خالص و برد بالا عرضه شود. عرضه رسمی در همین ماه است و تحویل آن از ماه آینده آغاز خواهد شد.

این محصول با طراحی جلو پنجره بسته، دستگیره پنهان درب‌ها، سقف پانوراما، سیستم لیدار سقف و… همراه می‌شود. در عقب نیز چراغ‌های به هم پیوسته توجه‌مان را به خود جلب کردند. در بخش ابعاد به اندازه 4980/ 1980/ 1480 میلی‌متر می‌رسیم. تایرهای 20 اینچی با کالیپرهای قرمز رنگ همراه می‌شوند. در ادامه تصاویری از فضای خارجی و کابین این خودرو برایتان ارائه کرده‌ایم.

نسخه برد بالا با حداکثر قدرت 94 اسب بخار و یک موتور برقی 268 اسب بخار ساخته شده است. باتری در دو نسخه 31.71 و 43.88 کیلووات ساعتی ارائه شده که می‌تواند برد برقی برابر با 125، 130 و 185 کیلومتر را فراهم کند. نسخه برقی خالص نیز در دو نسخه دو چرخ متحرک و چهار چرخ متحرک در دسترس افراد قرار می‌گیرد و هنوز میزان برد آن مشخص نیست.

این مطلب را نیز بخوانید: نتا ایکس جدید با قیمت ۱۲۵۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود

حداکثر سرعت این مدل‌ها چیزی حدود 185 کیلومتر بر ساعت است. در کابین، صندلی‌های عقب به راحتی صاف می‌شوند تا راحتی را برای سرنشینان فراهم کنند. پس هنگامی که صندلی‌ها تا شوند، ظرفیت صندوق به 1295 لیتر می‌رسد در غیر این صورت، 593 لیتر خواهد بود.

سقف به قفسه‌‌ای برای حمل وسایل، دوچرخه، چادر کمپ و… مجهز شده و با یخچال 6.5 لیتری که درون کابین خودرو وجود دارد، از سفرهای طولانی نهایت لذت را خواهید برد. نمایشگر 17.6 اینچی مرکزی و صندلی‌های جلو مجهز به سیستم گرمایشی، تهویه و ماساژ این ترکیب را کامل می‌کنند. بدون شک در آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد. لطفا برای اخبار بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید‌‌.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا