مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

نسخه آفرود جدید پیکاپ گریت وال کانن با پنج ستاره ایمنی معرفی شد

گریت وال از نسخه آفرود جدید پیکاپ کانن با پیشرانه 2.4 لیتری دیزلی رونمایی کرده است. قیمت این نسخه هنوز اعلام نشده اما دیگر نسخه‌های کانن که به همین پیشرانه مجهز هستند با قیمت پایه 148,800 یوآن معادل 20,800 دلار به فروش می‌رسند. کانن آفرودی به جلوپنجره شش‌ضلعی عریض، وینچ، اسنورکل، لاستیک‌های آل‌ترین، فلاپ‌های گلگیر مشکی و باربند مجهز است. این پیکاپ چینی 5,444 میلی‌متر طول، 1,958 میلی‌متر عرض و 1,893 میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصله محوری آن 3,230 میلی‌متر است.

پیشرانه 2.4 لیتری توربودیزل این پیکاپ 181 اسب بخار قدرت و 480 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و به یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک متصل می‌شود. کانن آفرودی در داخل از صندلی‌های چرمی برقی، نمایشگر لمسی بزرگ و شارژر بی‌سیم 50 واتی بهره می‌برد و به سیستم‌های کمک‌راننده سطح دو پلاس و سیستم پارک خودکار هم مجهز است. این پیکاپ که روی پلت‌فرم شاسی‌بلندهای تانک ساخته شده، از بدنه‌ای مستحکم به همراه شش ایربگ و دوربین 360 درجه هم برخوردار است. این پیکاپ به‌منظور اطمینان از ایمنی و قابلیت اعتماد، آزمایشات گسترده‌ای را پشت سر گذاشته و 6 میلیون کیلومتر را در شرایط مختلف طی کرده است.

این پیکاپ چینی برای استفاده در مسیرهای مختلفی از علفزار گرفته تا جاده‌های خاکی ناهموار طراحی شده و به همین دلیل گریت وال چهار حالت رانندگی مختلف، سیستم تعلیق پنج اتصالی عقب و سامانه چهارچرخ محرک هوشمند را برای آن در نظر گرفته است. مصرف سوخت کانن هم 8.5 در هر صد کیلومتر اعلام شده است. گریت وال با مدل‌های نوآورانه و متنوع، جایگاه قدرتمندی را در بازار پیکاپ‌های چین برای خود دست‌وپا کرده است. این شرکت همچنین در بازارهای صادراتی مثل استرالیا هم حضور پررنگی دارد و پیکاپ کانن توانسته از موسسه ایمنی A-NCAP استرالیا پنج ستاره ایمنی کامل را دریافت کند. نسخه آفرودی جدید این پیکاپ نیز به‌زودی در استرالیا عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا