مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

راهنمای خرید خودروهای هیبریدی تویوتا: از صفر تا صد

اگر اطلاعات کافی در حیطه خودروهای بازار در اختیار نداشته باشید و اولویت‌های خود را نشناسید، احتمالا خریداری خودرو کار دشواری بنظر برسد. فرقی نمی‌کند که به دنبال چه مدلی هستید، چرا که در هر صورت باید دانش کافی در زمینه صنعت خودروسازی در اختیار داشته باشید تا با توجه به بودجه خود بهترین خودرو را خریداری کنید.

خودروهای هیبریدی به دلیل مصرف سوخت پایین و قیمت مقرون به‌صرفه‌شان همیشه مورد توجه واقع شده‌اند. نکته مهم دیگر امنیت بالای این محصولات است. در ادامه چند تا از این مدل‌های هیبریدی که توسط تویوتا ساخته شده‌اند را با هم بررسی می‌کنیم.

تویوتا RAV4 Hybrid 2024

امتیاز قابل اطمینان بودن: ۶۶/۱۰۰

اگر محصولات تویوتا را به خوبی نمی‌شناسید، تویوتا RAV4 Hybrid 2024 یکی از بهترین محصولات کمپانی تویوتا به شمار می‌رود. موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری هیبریدی آن در محور جلو و عقب وظیفه تولید قدرت را بر عهده دارند. این مدل نسبت به Prius Prime قدرت کمتری را تولید می‌کند که نسبت به دیگر مدل‌ها آنقدر هم بد بنظر نمی‌رسد.

تویوتا RAV4 Hybrid 2024 یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلند‌های بازار است و با قیمت مقرون‌به‌صرفه خود یعنی 28675 دلار تا 40030 دلار به بازار عرضه شد.

این مطلب را نیز بخوانید: برنامه‌های بزرگ تویوتا برای رقابت با بی‌وای‌دی و دیگر کمپانی‌های چینی

تویوتا کرولا هیبریدی 2024

امتیاز قابل اطمینان بودن: 67/100

در پنج سال گذشته، خودروهای هیبریدی به دلیل مصرف سوخت پایین و هزینه‌های نگهداری پایین مورد توجه واقع شده بودند. تویوتا کرولا هیبریدی یکی از ارزان‌ترین مدل‌های هیبریدی ژاپنی است که با برد بالایی ساخته شد. مدل پایه آن با قیمت 23500 دلار در دسترس افراد قرار می‌گیرد. این خودرو با موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر هیبریدی ساخته شده که تا 138 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. ارزش و راحتی تویوتا کرولا آنقدری بالا است که بخواهید حدودا 24000 دلار برایش هزینه کنید.

تویوتا گرند هایلندر هیبرید 2024

امتیاز قابل اطمینان بودن: 69/100

تویوتا گرند هایلندر هیبرید 2024 از زمان عرضه خود به محبوبیت بالایی دست یافت. دو آپشن موتور برای این مدل در نظر گرفته شده که شامل موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر خطی و پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر توربو مکس هستند. امنیت این محصول بسیار خوب است چرا که با یک خودروی جدید و قدرتمند سروکار داریم که اخیرا به بازار عرضه شد.

با وجود سیستم چهار چرخ متحرک یا تمام چرخ متحرک، این خودروی 43320 دلاری عملکرد منحصربفردی دارد و برد بالایی تولید می‌شود.

تویوتا کرولا کراس هیبریدی

امتیاز قابل اطمینان بودن: 71/100

کراس‌اوور تویوتا کرولا کراس هیبریدی با موتور دو لیتری چهار سیلندر و سه موتور برقی ساخته شد. همانطوری که می‌دانید، این خودروها برای سرعت بالا ساخته نشده‌اند، این مدل نیز قدرتی برابر با 196 اسب بخار تولید می‌کند. از آنجایی که با یک مدل جدید روبرو هستیم، میزان امنیت آن نیز بسیار بالاست. تویوتا کرولا کراس هیبریدی 28200 دلار قیمت دارد.

تویوتا ونزا 2024

امتیاز قابل اطمینان بودن: 72/100

این مدل تویوتا احتمالا خیلی معروف نباشد و افراد زیادی آن را نشناسند. این امر دلایل فراوانی دارد، برای مثال تویوتا ونزا 2024 باید با سایر مدل‌های محبوب و موفق رقابت کند. این خودرو با موتور 2.5 لیتری، چهار سیلندر هیبریدی همراه شده که می‌تواند تا 220 اسب بخار قدرت تولید کند. تویوتا ونزا 2024 حدودا 35070 دلار قیمت دارد و یکی از بهترین انتخاب‌ها با امنیت و مصرف سوخت پایین در خط تولید تویوتا شناخته می‌شود.

این مطلب را نیز بخوانید: بازدهی، عملکرد و قدرت: هر چیزی که باید درباره موتور احتراق داخلی نسل جدید تویوتا بدانید

تویوتا هایلندر هیبریدی 2024

امتیاز قابل اطمینان بودن: 75/100

تویوتا هایلندر هیبریدی در مقایسه با گرند هایلندر یکی از کوچکترین مدل‌ها است. اگرچه این خودرو تغییرات خاصی به خود ندید، ولی فضای صندوق کوچکتری دارد. این مدل از همان مدل 2.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت 265 اسب بخار استفاده می‌کند. تویوتا هایلندر هیبریدی 2024 با قیمت 40970 دلاری خود به همراه سیستم چهار چرخ متحرک یا تمام چرخ متحرک در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

تویوتا سکویا 2024

امتیاز قابل اطمینان بودن: 76/100

تویوتا سکویا متفاوت‌ترین خودروی هیبریدی تویوتا در صنعت خودروسازی است. قدرت بکسل بالا، موتور منحصربفرد و مصرف سوخت پایین از جمله موارد مثبت این مدل به شمار می‌روند. این مدل از همان پلتفرم پیشرانه موجود در Tundra Hybrid برخوردار است، این موتور 2.6 لیتری توربوشارژ شش سیلندر هیبریدی می‌تواند 437 اسب بخار قدرت و 583 پوند فوت گشتاور تولید کند. این مدل 61275 دلاری از زمان عرضه خود تاکنون دو بار فرا خوانده شده است.

تویوتا کمری هیبریدی 2024

امتیاز قابل اطمینان بودن: 87/100

تویوتا کمری هیبریدی یکی دیگر از پرچم‌داران تویوتا است و از دهه 1980 در بازار حضور پیدا کرد. این مدل با پلتفرم قابل اطمینانی ساخته شده و موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر هیبریدی عملکرد خوبی دارد. این مدل 28855 دلاری تنها یک بار فرا خوانده شده است و برد منحصربفردی را فراهم می‌کند.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا