مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

شاسی‌بلند چری فالوین T11 رونمایی شد؛ خودرویی مشابه رنج‌روور

اوایل ماه جاری بود که چری اعلام کرد خودروی جدید این شرکت‌ یعنی چری فالوین T11 قرار است به زودی معرفی شده و در نمایشگاه خودروی چنگدو به نمایش در بیاید. قبل از آن نیز تصاویر زیادی از این محصول منتشر شده بود و رسانه‌های چینی اعلام کردند که شباهت زیادی به رنج‌روور دارد.

البته بنظر می‌رسد که این خودرو در بخش جلویی شباهت بیشتری به چری تیگو ۷ اسپرت دارد تا یک رنج‌روور. چراغ‌های جلویی به صورت سرتاسری طراحی شده‌اند. جلو پنجره با طراحی خطوط عمودی کرومی ساخته شده که جذابیت زیادی به استایل آن بخشیده است.

شاسی‌بلند پرچمدار T11 توسط زیربرند چری یعنی فالوین ساخته می‌شود و از آنجایی که پرچمدار این برند محسوب می‌شود، با سیستم لیدار و چندین دستیار رانندگی و امکانات حافظه پارک عرضه می‌شود. نسخه نهایی با دستگیره نیمه پنهان درب‌ها ساخته شده که باعث تعجب مشتریان شد، چرا که تمامی محصولات موجود در این برند با دستگیره پنهان عرضه شده بودند.

چرخ‌های چند پره 20 اینچی و چراغ‌های عقب سرتاسری نیز طراحی جذابی دارند. اسپویلر روی خط سقف و نوار کرومی بالای چراغ‌ها را هم نباید فراموش کنید. در بخش ابعاد به اندازه 5150، 1995 و 1800 میلی‌متری می‌رسیم. فاصله بین دو محور هم 3100 میلی‌متر است.

این مطلب را نیز بخوانید: چری احتمالا در نمایشگاه خودرو چنگدو از فالوین T11 رونمایی کند

در کابین با یک نمایشگر 30 اینچی در جلو، یک نمایشگر 17.3 اینچی اطلاعات سرگرمی برای ردیف دوم، یک یخچال مخفی، صندلی‌های ردیف دوم مجهز به تهویه، سیستم گرمایشی، ماساژ و روکش چرمی صندلی‌ها روبرو می‌شویم. جالب است بدانید که صندلی‌ها همگی با صدا کنترل می‌شوند.

موتور 1.5 لیتری با سیستم پلاگین هیبریدی Kunpeng Super Hybrid C-DM چری و موتورهای برقی وظیفه تولید قدرت 154 اسب بخار و 220 نیوتن متر گشتاور را بر عهده دارند. سیستم چهار چرخ متحرک، برد 200 کیلومتر برقی به همراه برد جامع 1400 کیلومتر از جمله ویژگی‌های این خودرو به شمار می‌روند. تنها 19 دقیقه زمان لازم است تا خودرو از 30 تا 80 درصد شارژ شود و پنج ثانیه نیز برای رسیدن به شتاب 0-100 کیلومتر بر ساعت کافی است.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا