مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

چری فالوین E05 معرفی شد، سدان برقی جدید با طراحی جذاب

چری در نمایشگاه خودروی چنگدو 2024 سدان جدیدی بنام E05 را تحت سری فالوین رونمایی کرده است. انتظار می‌رود این خودرو با قیمتی در حدود 150 هزار یوآن معادل 21 هزار دلار در نسخه‌های الکتریکی و هیبرید ژنراتوری به بازار عرضه شود. این سدان جدید چینی از طراحی بروزی بهره می‌برد که چراغ‌های جلوی باریک و تیز به همراه جلوپنجره بسته از ویژگی‌های آن هستند. روی سقف هم لیدار به چشم می‌خورد زیرا فالوین E05 به‌صورت استاندارد با سیستم‌های کمک‌راننده پیشرفته مثل ناوبری سرعت بالا عرضه می‌شود.

این خودرو در نمای جانبی با پنجره‌های بدون قاب و دستگیرهای در مخفی، حالتی فست‌بک دارد. در عقب نیز چراغ‌های باریکی را می‌بینیم که زیر قاب مشکی سراسری جای گرفته‌اند و لوگوی فالوین هم در بین آن‌ها دیده می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب طراحی فالوین E05 ادغام سقف پانوراما با شیشه‌های جلو و عقب است. این سدان جدید چری 4,800 میلی‌متر طول دارد و فاصله محوری آن 2,900 میلی‌متر گزارش شده است. نمونه‌ای که در نمایشگاه چنگدو به نمایش درآمده به رینگ‌های 20 اینچی با لاستیک‌های 245 پیرلی مجهز است.

در داخل خودرو شاهد کابین ساده‌ای هستیم که طراحی چندلایه دارد. صفحه آمپر دیجیتالی مستطیلی پشت غربیلک فرمان D، شکل، تودوزی چرمی فراوان، نمایشگر مرکزی بزرگ با طراحی شناور و دریچه‌های تهویه مخفی از ویژگی‌های این قسمت هستند. علاوه بر این، نورپردازی داخلی روی داشبورد، کنسول مرکزی، روی درهای و کف‌پوش‌ها دیده می‌شود که ویژگی جالبی است. در همین حال، چری برای فالوین E05 کابین هوشمند با هوش مصنوعی را تدارک دیده است که چهار حالت مختلف مثل حالت خواب یا حالت آرامش‌بخش را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

چری فعلاً مشخصات فنی این سدان جدید را اعلام نکرده است. این شرکت سال گذشته سری فالوین را مجدداً احیا کرد و در کمتر از یک سال، چهار خودروی جدید شامل A8، T6، T9 و T10 را تحت این سری به بازار فرستاده است. این شرکت قصد دارد تا دو سال آینده، مجموعاً یازده مدل از سری فالوین را روانهٔ بازار کند. انتظار می‌رود در همین نمایشگاه چنگدو فالوین T11 هم معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا