مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

تصاویر رسمی جیلی Geome Xingyuan، رقیب اصلی بی‌وای‌دی دلفین، منتشر شد

جیلی به تازگی از تصاویر رسمی جیلی Geome Xingyuan رونمایی کرد. این هاچبک الکتریکی رقیب اصلی بی‌وای‌دی دلفین شناخته می‌شود. این نسخه 80 هزار یوآنی (11,250 دلار) جدیدترین خودروی این خط تولید است و در اندازه ۴ متری با 114 اسب بخار قدرت و 410 کیلومتر برد وارد بازار چین می‌شود.

زیر برند Geome جیلی در ابتدا به عنوان Geometry شناخته می‌شد و امروزه با شش مدل اصلی یعنی پاندا مینی, پاندا نایت، G6 ،M6 ،E و A در بازار معروف شده است. این هاچبک جذاب‌ترین مدل این خط تولید خواهد بود و حالا چندین تصویر رسمی نیز توسط کمپانی از این مدل در اینترنت قرار گرفت که نشان از طراحی و ویژگی‌های خوب این مدل دارند‌‌.

این مطلب را نیز بخوانید: باتری‌های جدید جیلی با عمر مفید ۱۰ سال معرفی شدند

مهندسان برای ساخت این محصول از زبان طراحی جدیدی استفاده کردند، بدنه شیک، چراغ‌های با طراحی قطره‌ای، سقف مشکی، لوگوی Geome، اسپویلر عقب، چراغ‌های بیضی‌شکل و… از جمله ویژگی‌های بارز جیلی Geome Xingyuan هستند.

رینگ چهار پره خودروها نیز از بخش جانبی خودنمایی می‌کنند‌‌. بنظر می‌رسد که کمپانی برای طراحی کلی از ترکیب Wuling Bingo و Smart #1 استفاده کرده است. جیلی Geome Xingyuan در کلاس خود بسیار معمولی بنظر می‌رسد. با این وجود، طراحی بسیار چشمگیر است و بدنه نیز در دو رنگ مشکی-بژ طراحی شد.

در کابین، عناصری مانند نمای نورانی از شهر در کنسول مرکزی، فرمان دی‌کات دو پره، کلاستر کوچک ال‌سی‌دی، نمایشگر اصلی شناور به چشم می‌خورند. کنسول مرکزی به دو پد شارژ بی‌سیم گوشی‌های هوشمند، شیفتر دنده کوچک، دو کاپ هولدر و محفظه ذخیره‌سازی مجهز شده است.

جیلی به صورت رسمی اعلام کرد که Xingyuan با گوشی‌های میزو سازگار است و از یک رابط کاربری مشترک استفاده می‌کنند در نتیجه یکپارچه‌سازی وجود دارد. این خودرو در ابعادی برابر با 4135/1805/1570 میلیمتر و فاصله بین دو محور 2650 میلی‌متر ساخته شده و به اندازه ۱۰ میلی‌متر در طول و ۳۵ میلی‌متر در عرض از بی‌وای‌دی دلفین بزرگتر خواهد بود. وزن خالص خودرو نیز بین 1215 تا 1285 کیلوگرم است.

مدل پایه با موتور الکتریکی TZ160XS001 GLB Power همراه می‌شود که می‌تواند ۷۸ اسب بخار قدرت تولید کند. حداکثر سرعت خودرو نیز ۱۲۵ کیلومتر بر ساعت برآورد می‌شود. تریم‌ قدرتمندتر به موتور TZ160XS002 با ۱۱۴ اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت 135 کیلومتر بر ساعت مجهز شد. جیلی Geome Xingyuan با دو باتری LFP CATL تولید شده که با ظرفیت 30.12 و 40.16 کیلووات ساعتی خود 310 و 410 کیلومتر برد را به ارمغان می‌آورد.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا