مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

انفجار در دنیای خودروهای اسپرت؛ نیسان سیلویا بازگشت

یک دهه از معرفی کانسپت IDx به همراه 370Z و GT-R توسط نیسان می‌گذرد. حالا پس از مدت‌ها نیسان می‌خواهد از کانسپت اسپرت جدیدی رونمایی کند. این کمپانی اشاره کرده بود که این مدل سومین خودروی پرفورمنسی است که توسط نیسان ساخته می‌شود.

حتی چندین بار نیز گفته شده بود که کمپانی قصد دارد مدل محبوبش یعنی خودروی اسپرت سیلویا را احیا کند. اما حالا تمام این موارد به صورت رسمی تأیید شده‌اند و بدون شک این مدل به بازار بازمی‌گردد.

مدیر عامل نیسان نیز این خبر خوب را با افراد به اشتراک گذشت: «ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نسخه نهایی به یک خودروی اسپرت با عملکردی عالی و بی‌همتا تبدیل شود.» نیسان می‌خواهد خودروهای اسپرت خود را به همراه موتورهای برقی تا پایان این دهه به بازار عرضه کند.

این مطلب را نیز بخوانید: نیسان تایتان؛ خداحافظی با یک پیکاپ افسانه‌ای

این کمپانی قصد دارد با رعایت قوانین مختلف موجود در صنعت خودروسازی، این محصول را در کشورها و مناطق بیشتری عرضه و تولید کند. اگرچه تولید خودروهای اسپرت همیشه کار سختی به شمار می‌روند، ولی نیسان قصد دارد که با هر شرایطی آن را عملی کند.

افراد عقیده دارند که مهندسی و پروسه ساخت این خودرو کمی چالش‌ برانگیز بوده و به سرمایه بالایی نیاز است. سیلویای جدید به صورت کامل تغییر می‌کند و همین امر باعث می‌شود که نیسان در این راه با هیچ کمپانی دیگری همکاری نکند.

اگرچه عرضه سومین خودروی اسپرت کمی پیچیده است ولی برای الکتریکی‌سازی خط تولیدش امری ضروری بنظر می‌رسد. در هر صورت امیدواریم که نیسان سیلویا هرچه زودتر به بازار بیاید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید‌.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا