مکمل بنزین
ماشین سنگیناخبار خودروبرگزیده‌ها

فردا دیزل مجوز گارانتی محصولات سانی (SANY) را دریافت کرد

طی سال‌های گذشته، شرکت فردا دیزل کشنده‌های برند سانی (SANY) را به بازار ایران معرفی کرد. پس از گذشت مدتی، بدلایلی این کشنده‌ها از سبد محصولات فردا دیزل حذف و کشنده‌های جفت محور FD-550-II و تک محور FD-560-I برند CAMC جایگزین آنها شدند.

اما در هفته‌های گذشته، طی مطلبی اختصاصی از برنامه ورود نمونه اولیه کامیونت برقی سانی به ایران خبر دادیم. خبری که احتمال ورود این برند را قوت می‌بخشید.

اکنون و در جدیدترین رویداد، مطلع شدیم به تازگی شرکت فردا دیزل توانسته مجوز گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش را برای محصولات سانی (SANY) دریافت کند.

حال باید صبر کرد و دید تا بالاخره حضور برند سانی در ایران قطعی می‌شود یا خیر…

معرفی گروه سانی

کمپانی سانی توسط سرمایه‌دار، صنعتگر و سیاست‌مدار چینی به نام لیانگ ونگن تأسیس شد. در ابتدا نام Lianyuan Welding برای این کمپانی انتخاب شد و در سال 1991 این شرکت به سانی تغییر نام داد. از زمان تغییر نام، رشد بسیار خوبی برای سانی رقم خورد و البته اقتصاددانان این رشد را مدیون توسعه ساخت و ساز در چین می دانند. در سال 1994 شاخه سنگین سانی با نام Sany Heavy Industry Co تأسیس شد و همین زمان به بورس شانگهای ورود کرد و سهام این شرکت به سرعت رشد کرد و اکنون یکی از مهم‌ترین شرکت‌های چینی است.

لوگو فردا دیزل - FARDA DIESEL
فردا دیزل

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI - خبرنگار و فعال حوزه خودرو - Automotive industry journalist - Репортер автомобильной промышленности- 汽车行业记者

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا