مکمل بنزین
گوناگون

سفارش پورشه کشیده توسط مارک زاکربرگ برای همسرش!

وقتی پول هیچ محدودیتی ندارد، می‌توانید هر خودرویی که تصورش را می‌کنید داشته باشید، حتی اگر هنوز وجود نداشته باشد. این “مینی‌ون” چندان در سطح خودروهای سفارشی سلطان برونئی نیست، اما یک پورشه کشیده واقعاً ویدئویی است که باید دید. این خودرو، خودروی شاسی‌بلند Cayenne Turbo GT کشیده‌ای است که با سفارش مارک زاکربرگ برای همسرش، پریسیلا چان، ساخته شده است.

پریسیلا چان خواسته بود یک مینی‌ون داشته باشد، و از آنجا که پورشه چنین خودرویی نمی‌سازد، همسرش به دنبال راه‌حلی بوده است. زاکربرگ در یک پست اینستاگرامی اعلام کرده که این خودرو را خود طراحی کرده است، که دارای درهای برقی کشویی است. البته، این اولین شاسی‌بلند نیست که این ویژگی را دارد؛ خودروی تویوتا سنچوری نیز درهای کشویی دارد.

زاکربرگ با وست کوست کاستومز همکاری کرده تا این پروژه را به واقعیت تبدیل کند. او همچنین یک پورشه 911 GT3 Touring با گیربکس دستی سفارش داده است. خودروی کادیلاک CT5-V بلاک‌وینگ او هم به سه پدال مجهز است. در مورد هزینه این خودروی خانوادگی Cayenne Turbo GT اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما مدل‌های معمولی از حدود ۲۰۰,۰۰۰ دلار شروع می‌شوند.

همچنان که این پورشه مینی‌ون عجیب و غریب به نظر می‌رسد، یک مینی‌ون رسمی پورشه در حقیقت وجود دارد. منظور ما از آن، پورشه B32 در دهه ۱۹۸۰ نیست، زیرا آن خودرویی بود که اساساً یک فولکس واگن T3 با موتور و دیگر بهبودهای 911 Carrera بود. در سال ۲۰۱۸، پورشه مدل Vision Renndienst را به عنوان یک مینی‌ون منحصر به فرد معرفی کرد، هرچند که آن تنها یک مدل مقیاس کوچک بود. این خودروی الکتریکی دارای شش صندلی بود، که برای خانواده زاکربرگ با سه فرزندشان کافی است.

  تولید 6 میلیونمین بی وای دی انرژی نو (برقی / هیبریدی)

این خودروی سفارشی Cayenne دارای چیدمان صندلی غیرمعمولی نیست که در Vision Renndienst وجود داشت. مینی‌ون وحشی پورشه در سال ۲۰۱۸ دارای یک صندلی راننده مرکزی بود که در دو طرف آن دو صندلی مسافر قرار داشت، مشابه آنچه در مک‌لارن F1، Speedtail یا گوردن موری T.50 مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد که Turbo GT دارای دو صندلی در جلو، دو صندلی دیگر در وسط و احتمالاً حداقل دو صندلی دیگر در ردیف سوم باشد.

هنوز مشخص نیست که SUV الکتریکی بزرگی که قرار است در سال ۲۰۲۷ معرفی شود، دارای شش یا هفت صندلی خواهد بود، اما یک چیدمان سه ردیفه در نظر گرفته شده است. اگر چنین خودرویی به عنوان خودرو خانوادگی لوکس زاکربرگ جایگزین Cayenne Turbo GT شود، تعجب‌آور نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا