مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

مایان با پروژه خودروهای متصل، نخستین هوشمندساز خودروهای تجاری نام گرفت

مدیرعامل گروه خودروسازی مایان با اشاره به اینکه محصولات آتی این شرکت بر اساس نیازبازار و مشتریان طراحی و تولید می شوند ،از ورود مایان به دنیای خودروهای متصل با کلیه محصولات دیما خبر داد و گفت : به زودی درکنارشرکت همراه اول این پروژه بزرگ به صورت رسمی معرفی و رونمایی خواهد شد.
مهیار عسگریان در حاشیه 27مین سالگرد مایان تاکید کرد: طی سال های اخیر موفق شده ایم که هم در تولیدمحصولات با کیفیت و در هم در افزایش سهم بازاربرنامه ها و اهداف را محقق کنیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این حال خوب را با زنجیره ارزش خود به اشتراک بگذاریم.

این فعال بخش خصوصی خودروسازی با تاکید بر اینکه مشتريان، سرمايه‌هاي اصلي شركت هستند، درباره این گردهمایی توضیح داد: با توجه به رابطه تنگاتنگ و پیوند محکمی که میان ما وجود دارد ، به طور طبیعی آنها باید بدانند که تا الان در اين مسير به چه صورت حرکت کرده و به كجا رسيده ايم وهمچنین باید برنامه‌هاي آتي را نیز بدانند ، تا بتوانيم با دریافت نظرات و پیشنهادات محصولاتي توليد كنيم كه نياز به تبليغات نداشته باشد و در واقع نياز مشتريان را بتواند رفع كند.

وی همچنین درباره دیما دیزل توضیح داد : این شرکت یکی از زیرمجموعه های هلدينگ مايان است كه محصولات ديما را توليد مي‌كند. دیما دیزل رسما سال ۱۳۹۹ وارد بازار شده است و يك شركت جوان به شمار می آید، ولي به لحاظ جايگاه ، در این 3 سال با تولید محصولات دیما موفق به اخذ رتبه اول كيفي در کشورشده ایم.
مدیرعامل گروه خودروسازی مایان ادامه داد: این مهم در شرایطی حاصل شده است که دیما دیزل با رقبای قدرتمندی رقابت کرده است که ازسابقه 40 تا 45 سال در بازار برخوردار هستند.با این حال از بدو ورود، در این 36 ماه طبق گزارش شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ( ISQI) است، موفق به اخذ رتبه اول کیفیت شده ایم.

  برلیانس Shineray SWM G01 به صورت رسمی در ایتالیا معرفی شد

عسگریان درباره سبد محصولات دیما تشریح کرد و گفت: درسبد محصولات دیما دیزل تحت برند دیما درحال حاضر یک کشنده تك‌محور و سه کامیونت 6 تن بدون خواب ، 6 تن خواب‌دار و نه تن و باری ۱۹ نن را در سبد محصولات خود دارد .ضمن اینکه كمپرسي 19 تن، کمپرسی ۴۰ تن دیما نیز به‌زودي وارد بازار مي‌شود . اگر اتفاق خاصی پیش نیاید تا پايان سال، مراسم رونمايي از محصولات كمپرسی خواهيم داشت.
وی با بیان اینکه درحال حاضر دیما 15 درصد سهم بازار را دراختیار دارد در خصوص برنامه های این شرکت برای کسب سهم بیشتر توضیح داد: هدف گذاری دستیابی به سهم 20 درصدی است؛ اما همواره ما بخش کیفی بازار و مشتریانی که به دنبال کیفیت هستند را هدف گذاری کرده و می کنیم. افتخارمان اين است كه محصولاتمان به لحاظ كيفي نياز به تعميرات ندارند.
این فعال بخش خصوصی خودروسازی اضافه کرد: البته باید در نظر داشت که به هر نحوی قصد دستیابی به سهم 20 درصدی را نداریم و به هیچ عنوان کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد. رفتار و عملکرد 36 ماه گذشته دیما به خوبی این مساله را ثابت می کند.

مدیرعامل گروه خودروسازی مایان همچنین درخصوص نمایندگی های این شرکت توضیح داد: در حال حاضر ۲۳ نمایندگی و ۵ مرکز سرویس داریم که تعداد آنها در حال افزایش است. در این میان قصد داریم از یک سو گستردگی نمایندگی ها به نوعی باشد که تمام سطح کشور را با بهترین کیفیت پوشش بدهیم و از سوی دیگر باید توزیع آنها به گونه ای باشد که از لحاظ اقتصادي، نمايندگي‌ های ما از صرفه اقتصادي خارج نشود. در واقع این مساله را همراه با افزایش تیراژ پیش خواهیم برد.
عسگریان در ادامه درپاسخ به پرسشی درخصوص محصول جدید این شرکت ، خودروهای متصل (connected car) با اشاره به اینکه به توضیحات مفصل در روز رونمایی ارائه خواهد شد،تصریح کرد: همانطور که اشاره شد ، تمام برنامه ها را با خانواده بزرگ خود در میان می گذاریم و در این همایش نیز به این مساله اشاره شد. چرا که در حال حاضر خودروهای متصل به یک ضرورت بدل شده است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

  دانگ فنگ K33-561 با نام آتین C230 توسط آتین خودرو دیزل به ایران می‌آید

وی ادامه داد : در همین راستا براي اولين بار با همكاري شركت همراه اول این پروژه را اجرا کرده ایم. کاری بسیار جدید و جدی است که در چهار سطح راننده، مدير لجستيك، شركت و سطح حاكميت را بتواند پوشش دهد. اين اتفاق براي اولين بار است که در ایران انجام می شود. البته خودروهای متصل را پیشتر نیز داشته ایم اما فقط در حوزه FMS بوده که فقط موقعيت خودرو را را نشان مي‌داد. ولي ما پا را فراتر گذاشتيم و در چهار سطح اين موضوع را پیش برده ایم که به زودی با ابعاد مختلف و جدید آن آشنا خواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا