مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

جیلی از گلکسی L7 جدید خود با سیستم پلاگین هیبریدی رونمایی کرد

جیلی اخیرا از خودروی جدید خود با نام گلکسی L7 رونمایی کرد. این مدل پلاگین هیبریدی با یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ساخته شده است. مدل فعلی جیلی گلکسی L7 در بازار با قیمتی بین ۱۲۵,۷۰۰ تا ۱۶۹,۷۰۰ یوان (۱۷,۷۰۰ تا ۲۳,۸۰۰ دلار) به فروش می‌رود، پس انتظار داریم این خودرو با قیمت بیشتری به بازار بیاید.

در بخش ظاهری، با یک نگاه به تصویر این خودرو می‌توانید متوجه تغییراتی در بخش جلویی شوید. همچنین عرض جلوپنجره پایینی کمتر شده است. همان نمای جلوی بسته و نوار چراغ‌های ال‌ای‌دی در جلو حضور دارند. طراحی عقب نیز تفاوت خاصی با مدل فعلی ندارد.

از نظر ابعاد، جیلی گلکسی L7 جدید دارای اندازه ۴۷۱۰/۱۹۰۵/۱۶۸۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۸۵ میلی‌متر است. همچنین، دو گزینه چرخ ۱۸ و ۱۹ اینچی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

این خودرو با تکنولوژی هیبریدی پلاگین Thor همراه شده که شامل یک موتور ۱.۵ لیتری و یک موتور الکتریکی است و با یک باتری لیتیوم آهن فسفات ۱۸.۴ کیلووات ساعتی ترکیب جذابی را به ارمغان می‌آورند. این موتور حداکثر قدرتی معادل ۸۲ کیلووات (۱۱۰ اسب بخار) تولید می‌کند و مصرف سوخت آن ۴.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. برد برقی خالص ۹۳ کیلومتر تخمین زده شد.

جالب است بدانید مدل فعلی جیلی گلکسی L7 با موتور Thor 1.5T همراه شده که قدرتی معادل ۱۲۰ کیلووات (۱۶۱ اسب بخار) و گشتاوری معادل ۲۵۵ نیوتن‌متر تولید می‌کند و همچنین دارای یک موتور سنکرون با قدرت ۱۰۷ کیلووات (۱۴۳ اسب بخار) و گشتاور ۳۳۸ نیوتن‌متر است. گیربکس DHT Pro سه سرعته قدرت را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. دو گزینه باتری ۹.۱۱ و ۱۸.۷ کیلووات ساعت در خودرو به کار رفته که به ترتیب برد برقی معادل ۵۵ کیلومتر و ۱۱۵ کیلومتر را فراهم می‌کنند. برد کلی با توجه به تریم به ترتیب ۱۳۱۰ کیلومتر و ۱۳۷۰ کیلومتر خواهد بود.

  ایده جالب تویوتا برای نامرئی کردن ستون‌های خودرو!

در پایان خوب است بدانید که جیلی در سپتامبر، حدودا 7018 دستگاه از جیلی گلکسی L7 فروخت که معادل ۳.۵ درصد از حجم فروش ماهانه جیلی را به خود اختصاص می‌دهد و در رتبه ۴۶ فروش شاسی‌بلندها قرار دارد. همچنین، عملکرد فروش در سپتامبر نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۹.۸۷ درصدی و نسبت به ماه گذشته با افزایش ۱۵.۷۹ درصدی روبرو شد. در مدت زمان ژانویه تا سپتامبر ۲۰۲۴، مجموع فروش جیلی گلکسی L7 به ۵۵,۸۰۸ دستگاه رسید که در رتبه ۴۲ فروش شاسی‌بلندها قرار دارد.

فاطمه آهنگریان

همیشه علاقه زیادی به حوزه خودرو و موتورسیکلت داشتم و اخبار مربوط به اونها رو دنبال میکردم. همین اشتیاق فراوان باعث شد که با سایت چرخان آشنا بشم و مطالب مختلف در این زمینه رو ترجمه کنم، کم‌کم به سئوی متون مسلط شدم و حالا به عنوان عضوی از خانواده چرخان حضور دارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا