مکمل بنزین
گوناگوناخبار خودرو

کنفرانس نوآوری جهانی چری در سال 2024 برگزار شد

کنفرانس نوآوری جهانی چری در سال 2024 با عنوان “تکنولوژی و هوشمندی به سوی آینده” چشم انداز کامل از استراتژیک این شرکت و نقاط عطف استفاده از فناوری در صنعت خودرو را نشان می‌دهد.

چری به رسم هرسال رویداد‌هایی در ماه اکتبر با حضور صدها خبرنگار و فعال صنعت خودرو از سراسر جهان را برگزار کرده که نشان‌ دهنده برنامه‌های این شرکت در مورد نوع فعالیت، استفاده از فناوری و همچنین ارزش اجتماعی و تعهد این برند به آینده حمل و نقل است.

چری تنها خودروساز در نیمه اول سال جاری بود که توانست در تولید خودروهای انرژی نو (NEV) و درون‌سوز (ICE) روند همراه با رشد را داشته باشد. این موفقیت نشان دهنده تعهد چری به نوآوری کاربر محور و ارتقاء محصول برای پاسخگویی به خواسته‌های مصرف کنندگان در سراسر جهان است.

چری به رکورد تولید 15 میلیون دستگاه رسید

یکی از بخش‌های مهم این رویدادها اعلام تولید 15 میلیون دستگاه توسط چری بود. این شرکت در مسیر رشد خود از یک میلیون دستگاه طی یک دهه گذشته به 15 میلیون دستگاه در امروز رسیده که نشان از توسعه پرشتاب این برند در سال‌های اخیر است.

طبق آمارهای اعلام شده، گروه هلدینگ چری در سپتامبر 2024، موفق شد به فروش قابل توجه 244،534 دستگاه خودرو دست شده است که نشان دهنده افزایش 28.6 درصدی نسبت به زمان مشابه سال گذشته است. از این میان، 109،048 دستگاه به کشورهای دیگر صادر شده‌‌اند که نسبت به سال قبل رشد 20.6 درصدی داشتند، همچنین تعداد 58،941 دستگاه از خودروهای انرژی نو (NEV) بودند که 183.4 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.

  فونیکس FX فیس لیفت شد؛ تصاویر جدید از چری اومودا 5

عملکرد فوق‌‌العاده این شرکت شامل فروش بیش از 240 هزار خودرو، صادرات بیش از 100 هزار خودرو و فروش بیش از 50 هزار دستگاه خودروی NEV همگی در تنها یک ماه که نقاط عطف تاریخی در تاریخ 27 ساله چری را نشان می دهد. در  سه ماهه اول سال 2024، مجموع فروش چری به 1752793 دستگاه رسید که 39.9 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته و برابر با 93 درصد از کل فروش سالانه 2023 بوده است.

در سال جاری صادرات این شرکت به 829,353 دستگاه افزایش یافت که 24.5 درصد رشد را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد و فروش داخلی شرکت به 923,440 دستگاه رسیده که نشان دهنده افزایش 57.2 درصدی نسبت به سال قبل است. برند چری به تنهایی 151،051 دستگاه خودرو در ماه سپتامبر و 1،113،541 دستگاه در 9 ماه اول سال 2024 به فروش رساند که نشان دهنده افزایش 33.1 درصدی نسبت به سال قبل است.

هم‌آفرینی موثر با دیگر کشورها در زمینه طراحی و فناوری

از دیگر بخش‌های کنفرانس جهانی نوآوری چری، رویداد مرتبط با طراحی خودرو با نام «خودروهای چینی، زیبایی‌شناسی جهانی» است، این رویداد با هدف افزایش استانداردها و دیدگاه کارشناسان از کشورهای مختلف در خصوص طراحی محصولات چری ایجاد شده است.

در اجلاس بین‌المللی کاربران چری سال 2024، مدل‌های تیگو 5، تیگو 7، تیگو 8 و تیگو 9 به نمایش درآمدند، چری این خوردوها را مظهر نوآوری این برند در طراحی و فناوری معرفی کرده است. این خودروها همچنین منعکس کننده تعهد چری به ارزش‌های اصلی خود با شعار “Conquer with You, Guard for Love” به معنای برتری و پیشگام بودن محصولات و توجه ویژه به مقوله ایمنی و حفاظت از خانواده هستند.

  هیات مدیره بهمن موتور در مجمع سالیانه عنوان کرد: افق تولید سالانه 250هزار دستگاه خودرو

این کنفرانس بر روی موضوعات “دنیای سبز، فناوری و خانواده” تمرکز دارند و آغاز مسیر چری برای ایجاد یک سبک زندگی هوشمند، مبتنی بر یک اکوسیستم فناوری محور است.

شرکت کنندگان در این کنفرانس‌ها می‌توانند از نزدیک ادغام فناوری‌های مرتبط با خودرو و زندگی روزمره را لمس و از آخرین دستاورهای این شرکت برای راحتی کاربران در استفاده از وسایل نقلیه را مشاهده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا