مکمل بنزین
گوناگونخبر

دستگیری سوزوکی برای درآمد پنهانی ۳ میلیون دلاری از قطعات موتورسیکلت!

سوزوکی برای درآمد ۳ میلیون دلاری برابر با ۳۰۰ میلیون ین ژاپن از موتورسیکلت‌های مسابقه‌ای در طی دو سال گذشته دستگیر شد. سازمان مالیات ژاپن به تازگی آشکار کرد که این کارخانه با اعلام کردن قطعات موتورسیکلت‌هایش برای مسابقات استفاده شده‌اند و برای این شرکت خرج محسوب شده که در واقعیت اصلا این قطعات تا به حال استفاده نشده‌اند و براساس قوانین مالیات ژاپن باید مالیات آنها پرداخت ‌می‌شد.

1151479-paksuzuki-1469754364-735-640x480

تحقیقات توسط دفتر محلی مالیات انجام شده؛ آنها هم‌چنین کشف کردند که سوزوکی درصدی از پروژه‌هایش که هنوز کامل نشده بودند را به عنوان مخارج این شرکت اعلام کرده که به معنای زیر پا گذاشتن قوانین مالیاتی این کشور است. به عبارتی در حساب‌های این کارخانه ۱.۲ میلیارد ین (۱۱.۷ میلیون دلار) خطای محاسباتی وجود دارد.

براساس ژاپن‌تایمز این کارخانه باید ۴۵۰ میلیون ین (۴.۴ میلیون دلار) برای این پنهانکاری‌ها جریمه پرداخت کند. این اولین باری نیست که سوزوکی در این موقعیت قرار گرفته، در ماه مه گذشته، این کارخانه اقرار به استفاده از روش‌های اشتباه در تست مصرف بهینه سوخت ۱۶ مدل برای تولیدات داخلی کرد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا