مکمل بنزین
گوناگونخبر

هوندا N-Box را به‌روزرسانی کرد!

شما فکر می‌کنید خودروهای کوچک مناسب هستند؟ هوندا گمان می‌کند که خودروهای کوچک بسیار مناسب بوده و به همین جهت خودروهای کوچک و جمع و جور فراوانی در مدل‌های مختلف عرضه می‌کند. اکثر خودروهای مذکور در ابتدای نامشان حرف N درج شده است؛ مانند: N-One, N-WGN و N-Box ! خودرویی که در تصویر می‌بینید مدل به‌روز شده N-Box است که با بروزرسانی‌های انجام شده تبدیل به یکی از شیک ترین خودروهای خانواده Kei کمپانی هوندا شده است. نسخه جدید N-Box رویکردی متفاوت از هوندا را به نمایش می‌گذارد. در این خودرو با یک سیستم یکپارچه تعاملی روبرو خواهید شد و تمام آلیاژها، تجهیزات داخلی و… از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات تهیه شده‌اند.

n-boxslash

پنجره‌های این کوه‌پیمای کوچک مجهز به پوشش کاهش دهنده اشعه‌های UV و IR بوده و سیستم چندرسانه‌ای آن چیزی بیشتر از اتصال یک USB است! خریداران می‌توانند بین 16 طرح مختلف و دو رنگ، و 25 رنگ یکنواخت و جدید؛ و همچنین شش طرح و دیزاین داخلی متفاوت، انتخاب دلخواه خود را انجام دهند.

4160915-n-boxslash_021h

پیشرانه این خودرو یک موتور سه سیلندر طبیعی و یا توربو بوده که قدرت تولیدی خود را بسته به میزان مبلغ پرداختی به محور جلو و یا هر دو محور منتقل می‌کند. موتور مذکور به دلیل مقررات کشور ژاپن درباره تمام خودروهای Kei؛ به صورت 660 سی‌سی طراحی شده و قیمت این محصول در مدل پایه از 13 هزار دلار آغاز شده و در انتها به 18 هزار دلارخواهد رسید.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا