مکمل بنزین
رپورتاژ

بانک آپشن، اولین و تنها نمایندگی رسمی وینکا در ایران

وینکا یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم جانبی خودرو در کلاس جهانی است که در ایران این برند را با مانیتور خودرو و دوربین خودرو می شناسند. همکاری بانک آپشن و وینکا بیش از 25 سال قدمت دارد و بانک آپشن، تنها شرکت مورد تایید وینکا در ایرن است. این یعنی شرکت های دیگری که خود را به عنوان نماینده برند وینکا معرفی کرده اند، به صورت رسمی نمایندگی وینکا را اخذ نکرده اند و مورد تایید شرکت وینکا نیستند. در واقع چنین فروشگاه هایی صرفا فروشنده محصولات وینکا هستند.

مزایای خرید مانیتور خودرو وینکا از بانک آپشن

همانطور که میدانید خرید کالا از نمایندگی رسمی یک برند، مزایایی چون قیمت مناسب، ضمانت اصالت کالا، گارانتی معتبر و رسمی و خدمات پس از فروش را برای شما به همراه دارد. در صورت خرید مانیتور خودرو از بانک آپشن، گارانتی رسمی وینکا را از این شرکت اخذ می کنید. همچنین خیالتان راحت است که محصول مورد نظرتان را با بهترین قیمت خریداری کرده اید. علاوه بر این مزایا در صورتی که به هر دلیلی محصول شما دچار مشکل یا آسیب شود، میتوانید از خدمات پس از فروش بانک آپشن استفاده نمایید. جالب است بدانید که بانک آپشن تعمیر انواع مانیتورهای موجود در کشور را به صورت تخصصی انجام می دهد.

 

مرکز فروش مانیتور وینکا در تهران  ( نمایندگی رسمی وینکا، بانک آپشن)

برند وینکا در ایران و تهران تنها یک نمایندگی دارد و آن هم همانطور که گفته شد بانک آپشن است. جهت خرید حضوری محصولات از نمایندگی وینکا در تهران کافیست به دفتر مرکزی بانک آپشن مراجعه کنید. بعد از خرید محصول مورد نظر خود، متخصصین این شرکت محصول را بر روی خودروی شما نصب خواهند کرد.

آدرس دفتر مرکزی بانک آپشن: آدرس: ستارخان ، شادمان ، کوچه نجاری ، کوچه الهام ، پلاک 17

نمایندگی وینکا در شهرستان ها ( نمایندگی آنلاین وینکا، بانک آپشن)

جهت خرید محصولات وینکا در شهرستان و نصب مانیتور وینکا در شهرستان کافیست از طریق وب سایت بانک آپشن ثبت سفارش خود را انجام داده و در بخش توضیحات سفارش درخواست نصب محصول را عنوان کنید. شرکت بانک آپشن در 30 شهر ایران نمایندگی نصب محصولات خود را ایجاد کرده و نصب مانیتور یا سایر محصولات وینکا در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

وینکا از ابتدا تا کنون

 

یکی از بهترین تبلیغاتی که هر کمپانی یا شرکتی آرزویش را دارد که برایش اتفاق افتد ، تبلیغ کلامی مشتریانش است. شرکت بزرگ وینکا با به کارگیری مواد اولیه و تجهیزات با کیفیت و استفاده از تکنولوژی و مهندسی تولید به روز و سطح بالا توانسته است محصولاتی با سطح کیفی بسیار بالا تولید نماید. از طرفی برای این که خودش یکه تاز بازار سیستم های تصویری و لوازم جانبی خودرو باشد قیمت محصولات را بسیار رقابتی در نظر گرفته است. مشخص است که هر شرکتی این دو مشخصه ، یعنی کیفیت بالا و قیمت مناسب را در محصولاتش منظور کند شامل تبلغات کلامی مشتریان خود خواهد شد. برای همین است که برند وینکا روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند و خریداران محصولات این شرکت با معرفی این برند به اطرافیان خود باعث شده اند که وینکا بیشتر از پیش بر سر زبان ها باشد. برای خرید سیستم تصویری ماشین یا لوازم جانبی خودرو یکی از بهترین گرینه ها برند محبوب وینکا است. اگر قصد خرید مانیتور ماشین ، پد و یا پخش فابریک خودرو را دارید حتما محصولات وینکا را مورد بررسی قرار دهید.

چرا مانیتور وینکا؟

بیش از پانزده سال پیش یعنی در سال 2006 در کشور چین، برند پرمخاطب وینکا، پا به دنیای سیستم‌ تصویری خودرو و لوازم جانبی خودرو نهاد. هدف این برند ایجاد یک تحول بزرگ در این صنعت بود. مدیران این شرکت به خوبی می‌دانستند که برای رشد و جلب رضایت بیشتر مشتریان خود باید ” نوآوری ” ” مسئولیت پذیری ” و ” ارتباط موثر و هدفمند با مشتری ” را در راس امور خود قرار دهند. برند معتبر وینکا که در اوایل کار خود خیلی شناخته شده نبود پله های پیشرفت را خیلی سریع طی کرد و توانست در عرض مدت بسیار کوتاهی مقام سوم فروش را در کشور چین بدست آورد و جایگاه تجاری خود را به خوبی در بازار کشور خود تثبیت کند.

در سال 2010 میلادی زمانی که این برند حسابی در چین محبوب و معروف شده بود ، از گواهی نامه های جهانی خود مثل : ISO9001 , CE , TS16949 , FCC رونمایی کرد. این اتفاق باعث شد که این برند نه تنها در چین بلکه در خارج از مرز های چین نیز شناخته شود و اکنون یعنی در سال 2022 وینکا جزو برند‌های جهانی است و محصولات این شرکت در اغلب کشور‌ها بفروش می رسد.

منبع: بانک آپشن

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا