مکمل بنزین
برگزیده‌هابرترین‌ها

۱۰ تا از زیباترین خودروهای قرن را از اینجا ببینید

پروفایل شخصی Jeff Zwart در شبکه اجتماعی اینستاگرام، وی را یک کارگردان، راننده و عکاس معرفی می‌کند! وی روز را در جایی می‌گذراند و شب را در مکانی دیگر. رفتار جف باعث می‌شود که همه با او احساس راحتی و صمیمیت کنند؛ چرا که او تعادل بین رفتار را رعایت کرده و توانسته است بین طراحی و زیبایی نیز رابطه خاصی برقرار کند. او دقیقا می‌داند چه باید بکند! با کمک او، لیستی تهیه کرده‌ایم! بگذارید تا زیباترین خودروهای قرن بیست و یکم را ببینیم!

  • Ford GT

این خودرو بر اساس المان‌های مخصوص مسابقات Racing طراحی شده است و نوع دیزاین آن نشان می‌دهد که پر بیراه نگفته‌ایم. اگر به حالت آیرودینامیکی آن و فضا کابین راننده دقت نمایید، متوجه منظور ما می‌شوید؛ اما تحت هر شرایطی، باید بپذیریم که این خودرو واقعا زیباست.

Fort GT

این خودرو در عین حال که ظاهری خیره کننده دارد، کاملا هدفمند ساخته است. قطعا فورد به این طراحی خود می‌بالد!

  • Alfa Romeo 8C Competizione

طراحی 8C علاقمندان به حوزه خودرو را به یاد Zagato میندازد. محصولی با طراحی زیبا و خارق‌العاده. اگر این محصول زیبا را از نزدیک ببینید قطعا شوکه خواهید شد! محصولی جذاب و به صورت ارگانیک زیبا!

Alfa rome 8c

  • Cadillac CTS-V Wagon

ما ایرانیان کادیلاک را از قدیم و با آن خودروهای دراز و غول پیکرش می‌شناسیم!

 cadillac-Wagon

واگن کادیلاک یک غول بی‌رحم است. با نگاهی به آن متوجه منظور ما می‌شوید. نمی‌دانم منظور این کمپانی از افزودن نام واگن به این محصول چیست، اما خوب انصافا نگاه به این کادیلاک حس خوبی را به من منتقل می‌کند!

  • BMW i8

محصولات کمپانی BMW همیشه خاص هستند. حال در این میان، برخی از این طراحی‌ها چنان زیباست که نمی‌توان از کنار آن‌ها عبور کرد. یکی از جدیدترین ماشین‌های BMW این محصول یعنی i8 است!

BMW-i8

واقعا می‌توانید ایرادی در این پری دریایی بیابید؟

  • Jaguar F-Type Coupe

زیبا، واقعا زیباست! باید به جگوار تبریک گفت. محصولی که تا سال‌ها می‌تواند جز زیباترین خودروهای روز دنیا باشد!

jaguar-f-type

  • Range Rover Evoque

طراحی این محصول را می‌توان یک جهش بزرگ برای کمپانی Range Rover دانست. با اینکه این خودروساز قدیمی و بزرگ نتوانست این خلاقیت را برای سایر محصولاتش تکرار کند، اما همین خودرو تا سال‌ها جز زیباترین ماشین‌ها می‌ماند!

1439405255-roa090115fea_10most-evoque1

  • Bently Speed 8 Le Man Prototype

این طراحی را می‌توان یک برداشت از سرعت نامید! طراح این محصول نشان داده است که چگونه می‌توان کاری فوق‌العاده کرد.

Bently-Speed-8

  • Ferrari P4/8 Competizione

همیشه فکر می‌کنم چه می‌شد خودروهایی با این طراحی به خیابان‌های شهر می‌آمدند و همه می‌توانستند از دیدنشان کیف کنند! فراری که همیشه طراحی محصولاتش انگشت را به دهان مشتریان می‌برد، این محصولش را نیز به طور خاصی زیبا طراحی کرده است.

Ferrari-p4

  • Audi TT

قطعا آئودی تی تی را در خیابان‌های تهران دیده‌اید! محصولی که سال‌هاست از طراحی و تولیدش می‌گذرد، اما هنوز با دیدن آن چشم‌های ما آن را دنبال می‌کند و به صدا زیبایش آفرین می‌گوییم!

Audi-TT

Audi TT هنوز یکی از برترین خودروها از لحاظ طراحی و ظاهر است. آفرین به آئودی.

  • Porsche 918 Spyder

918 نسبت به تمام تولیداتی که تاکنون از سوی پورشه صورت گرفته است، فرق دارد. وقتی به ظاهر، جزییات، هدف و کارایی‌های این محصول نگاهی بیندازید، بیشتر متوجه این منظور خواهید شد. شاید 918 Spyder جز محصولاتی باشد که سال‌ها در تاریخ این کمپانی خوش ذوق مانده و از آن به نیکی یاد کنند. یک طراحی خاص با نگاهی به آینده، 918 را از سایرین جدا می‌سازد.

porsche-918

اصولا نمی‌شود از طراحی زیبا صحبت کرد و نامی از پورشه نیاورد! این‌طور نیست؟

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. 918 واقعا یه استثنا هست!
    سرعت 300 کیلومتر بر ساعت رو زیر 20 میزنه :دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا