مکمل بنزین
گوناگونخبر

قیمت فیس‌لیفت گلف در آلمان ۱۷۸۵۰ یورو!

تقریبا بعد از یک ماه از رونمایی فولکس‌واگن گلف ۲۰۱۷، این کارخانه آلمانی قیمت گذاری انواع مدل‌های گلف را در خانه انجام داد. امکانات گلف ۲۰۱۷ شامل چراغ‌های LED با تکنولوژی DLR، سیستم خاموش/روشن ترمز، تهویه هوا و سیستم نمایشگر با ترکیبی از رنگ‌ها هستند. گلف ۲۰۱۷ با قدرت ۸۴ اسب بخار و موتور بنزینی ۱.۰ لیتری ۱۷۸۵۰ یورو برای مدل هاچ‌بک و مدل دیگر با قدرت ۱۰۸ اسب بخار با موتور TSI یک لیتری ۲۱۵۷۵ یورو قیمت گذاری شده‌اند.

۲۰۱۷-vw-golf-gti-5

تغییرات جدید گلف ۲۰۱۷ چرخ‌های آلیاژی جلو ۱۶ اینچی، سیستم کمکی ترمز اضطراری در شهر و سیستم پایش عابر پیاده هستند درحالیکه چراغ‌های تمام LED و چرخ‌های ۱۷ اینچی در عقب با الگوی مخصوص ایمنی بالایی برای این خودرو در هر شرایط آب و هوایی را فراهم می‌کند.

۲۰۱۷-vw-golf-gti-3

مدل فولکس‌واگن گلف آلترک قیمتی حدود ۳۳۶۵۰ یورو دارد که از نظر طراحی خارجی و داخلی شبیه به فیس‌لیفت گلف است اما دارای موتور بنزینی ۱.۸ لیتری با قدرت ۱۷۷ اسب بخار و جعبه دنده دو کلاجه است که باعث افزایش قیمت آن شده؛ از دیگر تفاوت‌های آن با فیس‌لیفت گلف ۲۰۱۷ قرار گرفتن شاسی‌ آن در ارتفاع بالاتر، زیر و بند قوی‌تر و چرخ‌های آلیاژی مخصوص ۱۷ اینچی است. مدل دیگر تازه گلف GTI با رنج قدرتی ۲۲۷ الی ۲۴۲ اسب بخار، چرخ‌های آلیاژ بروکلین ۱۷ اینچی، فنربندی اسپرت، چراغ‌های تمام LED، سیستم کنترل آب‌و هوا و صندلی‌های جلو اسپرت دارای قیمتی معادل ۲۹۹۷۵ یورو در کشور آلمان دارد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا