مکمل بنزین
خبر

درز تصاویری از شاسی بلند لیموزین هاوال H5

به تازگی در شهر Chengdu چین، یک مدل لیموزین شاسی‌بلند هاوال H5 آشکار شد و توسط رسانه‌ها تصاویری از آن به بیرون درز کرد. این لیموزین با قیمت ۱۵۰ هزار یوانی تحت فروش قرار داشت و طول آن ۶.۸۷ متری بود.

لیموزین‌ها در بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۲ بین شرکت‌های چینی متداول بوده و کمپانی ها سعی کردند چنین مدلی را روانه بازار کنند. بسیاری از چینی‌ها در عروسی‌ها نسخه سفید را مورد استفاده قرار می‌دادند و حتی یک مدل برای کاسترو به کوبا فرستاده شد. همچنین به کشورهایی دیگری از جمله آفریقای‌جنوبی نیز این نوع لیموزین‌ها صادر میشد. شاسی‌بلند لیموزین بسیار موردتوجه بوده و چینی‌ها نیز به عنوان دوست‌داران SUV استقبال بسیاری از آن می‌کنند.

باتوجه به تصاویر آشکار شده، هاوال H5 لیموزین یک خودرو هفت‌نفره بوده که در بخش عقب آن یک صندلی چهار نفره قرار گرفته است. در فضای داخلی مشابه دیگر لیموزین‌ها لوکس به نظر می‌رسد و دست کمی از باقی خودروها ندارد. صفحه‌نمایش کوچک، جام‌های نوشیدنی، صندلی‌های رو به رو هم و برخی دیگر تمامی از ویژگی‌های این خودرو است. در بخش پیشرانه مدل به موتور چهار سیلندر ۴G64S شرکت میتسوبیشی ۲.۰ لیتری با خروجی ۱۴۰ اسب‌بخاری مجهز است که می‌تواند قدرت کافی داشته باشد.

در کنار این پیشرانه، گیربکس پنج سرعته دستی نیز قرار داشته تا توان بیشتری ارائه دهد. لاستیک‌های بزرگ با رینگ‌های آلیاژی، چراغ های‌بزرگ و برخی دیگر از ویژگی‌های ظاهری هاوال H5 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا