مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر رسمی فیس‌لیفت پژو 308 مدل 2018 به بیرون درز کرد!

گروه خودروسازی فولکس‌واگن چندی پیش مدل‌های جدید سه خودرو گلف، اکتاویا و لئون را معرفی کرد و حالا انتظار می‌رود که رنو مدل جدید رنو مگان را به زودی رونمایی کند، از سوی دیگر کارخانه پژو هم به تازگی تصاویر فیس‌لیفت پژو 308 از سگمنت C تیپ هاچ‌بک را منتشر کرده است البته این تصاویر رسمی به طور تصاوفی به بیرون درز پیدا کرده‌اند که نشان می‌دهد این فیس‌لیفت تغییر چندانی نسبت به مدل‌های قبلی خود نداشته است و طراحان به اصطلاح کمی چشم و ابروی این خودرو را دستکاری کرده‌اند.p3

شاید یکی از تغییرات بزرگ و اساسی را که بسیار هم به چشم می‌خورد را در جلوی خودرو مشاهده کرد، بطوریکه سپر این فیس‌لیفت طراحی و توری کاملا متفاوت نسبت به مدل‌های قبلی دارد. به علاوه چراغ‌های روزانه LED به صورت نقطه نقطه قرار گرفته‌اند که یک ابرو را برای چراغ‌های جلو درست کرده‌اند و در زیر چراغ‌های اصلی دو عدد چراغ‌های مه شکن نیز به صورت جداگانه در پایین سپر نیز تعبیه شده‌اند که نسبت به مدل‌های قبلی کمی بزرگتر و کشیده‌تر هستند.

peugout1

با توجه به کیفیت پایین تصاویر منتشر شده می‌توان گفت در عقب این خودرو تنها گرافیک چراغ‌ها تغییر پیدا کرده‌اند و تغییرات بزرگ دیگری در عقب این خودرو مشاهده نشده است. در داخل خودرو پژو 308 به نظر می‌رسد از نسل دوم i-Cockpit که در خودروهای جدید 3008 دیده شده در این خودرو تعبیه نشده باشد و تنها این کارخانه فرانسویی همانند دیگر رقبا داخل این خودرو را شبیه تیپ‌های کامپکت هاچ‌بک و واگنی طراحی کرده‌ است.

p2

حدس زده می‌شود فیس‌لیفت پژو 308 مدل ۲۰۱۸ مجهز به پیشرانه توربو دیزلی ۱.۵ لیتری BlueHDI باشد که قدرتی مابین ۱۰۰ الی ۱۲۰ اسب بخار خواهد داشت. بنا به گزارش کارشناسان وب‌سایت Motor1 France، رونمایی رسمی این خودرو در آخر خرداد ماه سال جاری توسط پژو در نظر گرفته شده است. در حال حاضر هنوز خبری درباره حضور جنجالی نسخه GTI این خودرو منتشر نشده و هیچ کدام از مسئولان پژو درباره این نسخه حرفی به میان نیاورده‌اند. برای خبرهای بیشتر درباره این فیس‌لیفت پژو 308 همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا