Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

50 ساعت کیا اپتیما LX 2017 را ببوسید و آن را ببرید!

یک مسابقه عجیب و بی‌سابقه در یکی از نمایندگی‌های ‌جنوب غرب کمپانی کیاموتورز برگزار شده است. در این مسابقه که در استرالیا برگزار شد؛ شرکت کنندگان برای دریافت یک دستگاه کیا اپتیما LX 2017 به ارزش 22 هزار دلار رقابت کردند. در این مسابقه کمتر از 20 نفر شرکت کردند و آنها باید LX 2017 را به مدت 50 ساعت می‌بوسیدند!! گفتی است که این مسابقه از طریق فیس‌بوک پخش جهانی شده است!

kiss-a-kia-contest22

شرکت کنندگان در هر ساعت باید چهره خود را به قسمت‌های فلزی و یا پلاستیکی LX 2017 نزدیک کنند و پس از پایان مدت زمان قانونی؛ حدود 10 دقیقه زمان دارند تا به لب‌های خود استراحت دهند! تمام شرکت کنندگان بعد از پایان یک ساعت بوسیدن LX 2017 باید وضعیت و مکان خود را برای ادامه مسابقه تغییر دهند.

kiss-a-kia-contest1

این مسابقه پس از 50 ساعت به پایان رسید و تنها 7 نفر توانستند از پس سختی‌های آن برآیند! عده‌ای از داوطلبان مسابقه را ترک کرده و عده دیگری در حال تقلب بودند. به گفته برگزار کنندگان مسابقه، تنها یک نفر باید LX 2017 را به خانه می‌برد؛ و در نهایت Dilini Jayasuriya با 30 سال سن برنده خوش شانش LX 2017 شد. شش نفر دیگر هم برنده جوایزی نظیر بلیط کنسرت و مراکز تفریحی شدند.

kiss-a-kia-contest

kiss-a-kia-contest2

بوسیدن یک خودرو برای دو روز و با یک استراحت کوچک سخت‌ترین کار دنیا نیست؛ ولی عده‌ای آن را به دلیل پخش آنلاین جهانی یک عمل شرم‌آور می‌دانند. از سوی دیگر خرید یک خودروی جدید نیازمند بودجه مالی بسیاری است، که همین موضوع عده‌ای را وسوسه خواهد کرد؟!

آیا شما هم حاضر به انجام چنین عملی هستید؟

1 نظر
  1. اشکان می گوید

    یعنی خااااااک…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.