مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاسی‌بلند سیتروئن C3 Aircross در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شد!

بالاخره خودروسازی سیتروئن کوچکترین شاسی‌بلند خود «سیتروئن C3 Aircross» را در نمایشگاه خودرو فرانکفورت رونمایی کرد. به علاوه خط تولید این شاسی‌بلند در بازار اروپا در حال فعالیت است.

این شاسی‌بلند در بازار جهانی به نوعی رقیب نیسان جوک و کیا استونیک به حساب می‌آید و به زودی وارد بازار آمریکای شمالی و جنوبی خواهد شد.

صندوق عقب سیتروئن C3 Aircross حدود ۴۱۰ لیتر گنجایش دارد و با خواباندن صندلی‌های عقب گنجایش آن به ۱۲۸۹ لیتر می‌رسد که یکی از ویژگی‌های بارز این خودرو محسوب می‌شود. به علاوه هماهنگی زیبایی بین رنگ آمیزی  داخل و خارج این خودرو وجود دارد که جذابیت آن را دوچندان کرده است. به غیر از فضای جادار و طراحی منحصر به فرد، سیتروئن C3 Aircross دارای سیستم‌های ایمنی شامل هشدار خارج شدن از لاین‌ رانندگی، سیستم اتوماتیک ترمز اضطراری، سیستم هشدار نقاط کور و سنسورهای رفع خستگی است. در داخل این خودرو نیز یک سیستم سرگرمی ۷ اینچی با پشتیبانی از سیستم اندروید و اپل خودرو است.

از دیگر مشخصات فنی این خودرو قدرت ۸۱ الی ۱۲۸ اسب بخاری (۶۰ تا ۹۵ کیلووات) است که در سه گزینه مختلف به ترتیب شامل پیشرانه‌ای با قدرت ۸۱ اسب بخاری با ۱.۲ لیتر گنجایش و قیمت ۱۵۱۰۰ پوندی، ‌پیشرانه‌ ۱.۲ لیتری توربوشارژ ۱۰۸ اسب بخار با قیمت ۱۶۱۰۰ پوند و پیشرانه قدرتمند با ۱۲۸ اسب بخار خروجی و قیمت ۱۶۶۰۰ پوند در بازار اروپا به فروش می‌رسد. این خودرو با سوخت گازی و دیزلی وارد بازار جهانی خواهد شد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا