مکمل بنزین
گوناگونبرگزیده‌ها

شرکت رنو و تجربه بیش از یک قرن در تولید خودروهای سبک تجاری به همراه تصاویر!

برای بیش از یک قرن، شرکت خودروسازی رنو، تولید، ارتقا و پیشرفت روزافزون خودروهای تجاری سبک را به‌منظور رفع نیازهای مشتریان تجاری‌اش در سرتاسر جهان را در دستور کار خود قرار داده است. از سال 2011 تاکنون فروش این خودروها در شرکت رنو افزایش 40 درصدی را تجربه کرده است، به‌طوری‌که در سال 2016 یک رکورد تاریخی برای این شرکت ثبت شد و توانست 434,000 از این خودرو را بفروشد.

امروزه رنو یک پرچم‌دار درزمینهٔ خودروهای سبک تجاری در اروپاست. به‌طوری‌که در سال 2015 شرکت رنو با تأسیس شرکتی در زیرمجموعه خود بانام Renault Pro +، برندی تخصصی که مختص پاسخگویی به نیاز مشتریان رنو درزمینهٔ این نوع از خودروهاست.

برنامه شرکت رنو افزایش فروش خودروهای سبک تجاری (LCV) تا بیش از 40 درصد است برنامه‌ای که بانام “در آینده رانندگی کن” شناخته می‌شود. همچنین بنا به اظهارات رنو، این شرکت قصد دارد تا تمامی خودروهای ون خود را برقی نماید. همچنین با همکاری 3 شرکت رنو-میتسوبیشی و نیسان، رنو قصد یکه‌تازی بیشتر در عرصه این نوع از خودروهای تجاری سبک را دارد.

خودروهای سفارشی: طیف وسیعی از خدمات برای پوشش نیازهای مشتریان

شرکت رنو پیشتاز ساخت خودروهای سفارشی در دنیاست. امروزه، رنو شبکه‌ای با بیش از 400 زیرمجموعه در 29 کشور دنیا داشته تا بتواند از این طریق نیازهای تمامی مشتریان خود در سرتاسر دنیا را برطرف کند.

رنو همواره به‌صورت گسترده در پی ساخت شرکت‌های خدماتی بوده است، درست مانند همین خودروی آتش‌نشانی که در تصویر می‌بینید.

این خودروی قدرتمند Pick-up، خودرویی است که تلفیقی از راحتی و قدرت را یکجا به ارمغان آورده است. نام این مدل آلاسکان بوده و سیستم تعلیق عقب و شاسی‌های منحصربه‌فردی را نسبت به مدل‌های مشابه داراست. این خودرو با توانایی استثنایی که در حالت آفرود دارد، توانسته خودرویی مناسب برای کارهای سخت و خودرویی تمام‌عیار در مکان‌ها مختلف را از خود به نمایش بگذارد.

انتقال مسافران: جابجایی مسافران برای هر نوع سلیقه‌ای

رنو توانسته با استفاده از توانایی خود در طراحی این نوع خودروهای ترابری هم خودروهایی جادار و هم‌شکل و قیافه دار را که با ترکیب راحتی و حس خوب رانندگی می‌توانند هر نوع سلیقه‌ای را راضی نگه‌دارند به تولید برساند.

اولین خودروی چرخ جلو محرک (FWD) خودرویی بانام Estafette بود که از نوع خودروهای تجاری محسوب می‌شد. خودرویی با درهای صاف و کشویی، با چرخ‌دنده‌های داخلی کوچک و چهره‌ای مکعب مانند.

با ادامه همین پیشرفت‌ها، رنو خودروهای ترابری VIP را برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان در نظر گرفت. خودرویی که ظرفیت جابجایی نهایتاً 9 نفر را داشته وبه لطف طراحان رنو توانسته هم در بخش خارجی که از طراحی قابل‌قبول و مدرنی بهره می‌برد و هم در قسمت داخلی حرفی برای گفتن داشته باشد.

خودروهای Pick-Up

از خودروی colorale تا Alaskan، رنوهایی که توانایی آف-رود را برای تجارت گرفته تا ماجراجویی و سفر در خود داشته و برای صاحبان خود تجربه‌ای لذت‌بخش از سواری را به ارمغان می‌آورند.

شرکت رنو همراه با طیف رنگ‌های متفاوت خود برای این خودرو و توانایی‌های دیگر اضافه‌شده به آن، بدون شک اولین شاسی‌بلند مدرن در تاریخ خودروسازی بود. خودرویی با طراحی پیک –آپ گونه و خطوط طراحی زیبا که توانسته زیبایی قابل‌توجهی را به ارمغان بیاورد.

این پیک –آپ محکم در سال 2016 در کشور کلمبیا رونمایی شد. با توجه به موفقیت‌های شرکت رنو در بازاریابی مناسب محصولات پیک -آپ در اروپا، رنو آلاسکان در سپتامبر 2017 به بازار اروپا رسید.

خودروهای سبک تجاری برقی: رنو پیشتاز این خودروها در اروپا است

رنو پیشتاز خودروهای الکتریکی سبک و تجاری در اروپاست. امروزه شرکت رنو در اروپا با ارائه 4 محصول منحصربه‌فرد الکتریکی خود حرفی برای گفتن دارد. محصولاتی مانند:Twizy cargo,New zoe Societe,New Kangoo Z.E و Master Z.E. این‌ها محصولاتی هستند که رنو در اروپا به‌عنوان خودروهای برقی خود به بازار عرضه می‌کند.

بعلاوه ویژگی کوچک و ظریف بودن این خودرو که نامش را رنو 5 گذاشته بودند، این رنو از نوع الکتریکی بوده و در بهار سال 1972 رونمایی شد. تمامی این خودروها که توانایی برآورده کردن نیازهای طیف وسیعی از نیازهای مشتریان رادارند نشان از قدمت و اصالت این برند فرانسوی برای تحقق اهداف این شرکت دارند.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا