مکمل بنزین
تماشاخانه

روش‌های فروش خودروی کارکرده! (ویدئوی اختصاصی)

بسیاری از رانندگان پس از مدتی برای تنوع و داشتن خودروی بهتر و جدیدتر به دنبال فروش خودروی کارکرده خود هستند و از این رو می‌خواهند خودرویشان را سریع، بدون دردسر و با قیمت بالا بفروشند. در این ویدئو ما به شما نکات مهم و اساسی درباره فروش خودروهای قدیمی را معرفی می‌کنیم.

بسیاری از افرادی که به دنبال خرید یک خودروی دیگر هستند سعی می‌کنند خودرویشان را با خودروی جدید معاوضه کنند یا به اصطلاح تاخت بزنند. حتی در مواردی برای اینکه از شر خودروی قدیمی‌تان بخواهید رها شوید؛ بهتر است پول بیشتری بدهید و خودرویتان را با خودروی جدید تعویض کنید. یکی از روش‌های امروزی برای فروش خودرو که دیگر نیاز به بنگاه ندارد؛ استفاده از وب‌سایت‌های خرید و فروش خودرو است. تنها کافیست چندین عکس زیبا از زوایای مختلف خودرویتان بگیرید و آن را در معرض دید عموم قرار دهید. البته برای فروش سریع‌تر خودرویتان بهتر است اطلاعات کافی و مناسب را نیز در دسترس خوانندگان و یا حتی خریداران قرار بدهید.

یکی از روش های رایج و مرسوم برای فروش خودروی کارکرده بین شهروندان ایرانی فروختن ماشین به اقوام و آشنایان است. تنها کافیست در محل کار خود و بین اقوام و آشنایان بسپارید که درصدد فروش خودروی خود هستید. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که خودروی خانگی‌ را خریداری کنند و چه بهتر هم که از آشنا باشد. اگر دید که هیچ مشتری برای خرید خودروی قدیمی‌تان پیدا نمی‌کنید بهتر است آن را اوراق کنید. برای اوراق کردن خودرو دیگر احتیاجی به پرداخت هزینه‌ای ندارید و حتی می‌توانید مبلغی اندک بابت اوراق خودرویتان بدست آورید. به علاوه بهتر است برای اوراق خودرویتان رسید یا چک بانکی دریافت کنید. شما چه روش‌هایی را برای فروش خودروی کارکرده پیشنهاد می‌دهید؟!

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا روش‌های فروش خودروی کارکرده‌تان را به شما یاد بدهیم!

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا