مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی به فورد موستانگ 2018!

فورد موستانگ نامی که احتمالاً کمتر عاشق خودرویی باشد که آن را نشنیده باشد. خودرویی که برای اولین بار در سال 1964 به بازار عرضه شد و توانست نسل جدیدی از خودروها را با نام پونی کار به وجود بیاورد. خودروهایی که کاپوتی دراز و کشیده و پشت کوتاهی داشتند. در این کلاس خودرو می‌توان به خودروهای دیگری مانند شورلت کامارو و دوج چلنجر نام برد که در کلاس پونی کارز هستند.

حال در این مقاله قصد داریم نگاهی ریزبینانه تر به Ford Mustang 2018 خوش استیل آمریکایی بیندازیم. با ما همراه باشید

شاید هیچ خودرویی شبیه به موستانگ پیدا نشود. خودرویی که اصالت خود را از همان ابتدا تاکنون حفظ کرده و هرساله با حفظ ویژگی‌های اصیل خود مدرن‌تر و به‌روزتر نیز می‌شود. موستانگ 2018 با کاپوتی کم ارتفاع‌تر نسبت به مدل‌های قبلی و گرافیک چراغ‌های جدیدتر و جذاب‌تر بوده و مانند نسخه‌های قبلی دارای خطوطی روی بدنه خود است که در هر چه عضلانی‌تر نشان دادن این موستانگ نقش مهمی را بازی می‌کنند.

 

در نسخه 2018 موستانگ نسخه Convertible نیز برای مشتریان تدارک دیده‌شده است. به‌وسیله‌ی دکمه‌ای می‌توان سقف آن را باز و بسته کرد و چهره‌ای جدید به موستانگ بخشید.

با نگاهی به گرافیک داخلی چراغ‌های این موستانگ متوجه تغییراتی ازجمله خطوط زیباتر موازی، اشکال هندسی داخل چراغ برای راهنما، چراغ ضد مه و البته در کنار زیبایی، فورد به کاهش مصرف انرژی آن نیز توجه کرده است به‌طوری‌که در مدل 2018 شاهد 30 درصد کاهش مصرف انرژی در چراغ‌ها نسبت به مدل قبلی هستیم.

سیستم اگزوز دوگانه دوطرفه موستانگ:

شاید هیچ‌چیز به‌اندازه صدای غرش یک موستانگ برای عاشقان خودرو لذت‌بخش نباشد. مخصوصاً صدای غرشی که از یک اگزوز زیبا مانند آنچه روی فورد نصب‌شده است دربیاید. البته به لطف آپشن جدید موستانگ می‌توان سیستمی روی موستانگ دید به نام سیستم عملکرد اگزوز فعال. سیستمی که می‌تواند با شتاب گیری‌های متفاوت راننده صداهایی موزون از خود دربیاورد که مانند طنین یک آهنگ گوش‌نواز و زیباست.

قوای محرکه فورد موستانگ 2018

موتور 5.2 لیتری V8 موستانگ توانایی رساندن حداکثر توان موردنیاز راننده را دارد. اما این انتقال قدرت حداکثری چگونه ممکن است؟ این انتقال قدرت از موتور تنها با نصب یک سیستم دوگانه سوخت‌رسانی با فشار مستقیم سوخت می‌تواند قدرت 526 اسب بخار قدرت تولید کند. البته این افزایش قدرت با افزایش گشتاور تولیدی نیز همراه است، به‌طوری‌که گشتاور موتور را تا 429 فوت-پوند افزایش می‌دهد.

 

سیستم انتقال قدرت 10 سرعته اتوماتیک

این سیستم انتقال قدرت 10 سرعته یکی از بهترین نمونه‌های نصب‌شده روی موستانگ هاست. این سیستم انتقال قدرت هم‌چنین با فنّاوری مدرن‌تر باعث افزایش کارایی ضریب دنده‌ها و کارکرد بهتر آن‌ها شده است به‌طوری‌که راننده را در هر چه سریع‌تر به قدرت و سرعت موردنظر رساندن یاری می‌کند.

افزایش کارایی و بهبود آئرودینامیک

با استفاده از آپشن موجود در این موستانگ راننده می‌تواند از عملکرد بهتر این خودرو و افزایش ضریب آئرودینامیک و کاهش ضریب درگ که باعث افزایش راندمان خودرو و بهتر شدن عملکرد خودرو در شرایط مختلف آب و هوایی می‌شود، استفاده کند. این افزایش راندمان با استفاده از تایرهای مخصوص و هم‌چنین سیستم شاسی و تعلیق منحصربه‌فرد این فورد موستانگ خوش‌چهره به‌دست‌آمده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا