مکمل بنزین
گوناگونخبر

نگاهی بر Mercedes AMG-GT C Roadster 2018!

درست قبل از فرارسیدن زمستان، خودروی جدید و زیبای convertible مرسدس رونمایی شد. Mercedes AMG GT خودرویی است که هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد و با طراحی خاص و منحصر به فرد خود بسیار جذاب و مدرن به نظر میاید.

 

 

این GT از خودروی پایه GT Roadster قدرتمندتر است اما این قدرت به حدی نیست که بتوان آن را چشمگیر تلقی کرد. این مرسدس خوش چهره با موتور V8 چهار لیتری توربوشارژ خود توانایی تولید گشتاور 502 پوند-فوت در rpm1900 (دور بر دقیقه) راداراست. گشتاوری که مقدار بسیار زیاد و چشمگیری است. این خودرو هرگز در دور موتورهای تعریف شده خود احساس ضعف یا کاهش توان را نداشته و بصورت مستمر توان تولید قدرت برای هرچه بهتر شدن تجربه رانندگی را دارد.

همچنین با استفاده از سیستمی که شرکت مرسدس در این خودرو استفاده کرده است می‌توان در هر شرایط آب و هوایی بدون محدودیت سرعت رانندگی کرد. همچنین در بخش داخلی علاوه بر گرم کن های صندلی،GT C Roadster از یک سیستم منحصر به فرد برای ایجاد جریان هوای گرم پشت گردن سرنشینان نیز بهره می‌برد. اما این مرسدس فاقد گرمکن فرمان است که در روزهای سرد زمستان امکان جالبی برای راننده به شمار می‌آمد.

درست مانند تمامی مرسدس بنزهای دیگر،GT Roadster نیز از کیفیت مواد مصرفی بسیار بالایی برخوردار است. مواد مصرفی داخل کابین این خودرو که ترکیب رنگ زیبای آن ها نیز بر جذابیت آن بیش از پیش افزوده است چیزی بیش از حد تصور است. هر چیزی که در کابین این مرسدس از چرم ها گرفته تا پلاستیک و فیبر کربن هنگام لمس شدن احساس لذت بخشی را در سرنشینان ایجاد می کند.

در قسمت داخلی خودرو شاهد ترکیب رنگ کرم با مشکی هستیم که نمای زیبایی را به ارمغان آورده است، اما قسمت میانی کابین یعنی قسمت کنسول وسط می‌توانست از چیدمان بهتری برای دکمه ها و اهرم الکترونیکی تعویض دنده برخوردار باشد به طوریکه راننده راحت تر امکان دسترسی به آن ها را داشته باشد. در مجموع ترکیب کلی قسمت کابین در مجموع نمای لذت بخشی را برای سرنشینان فراهم می‌کند.

در قسمت عقب آن نیز شاهد اگزوز دوطرفه و صندوق عقبی کوچک برای جادادن وسایل یک خانواده دو نفره هستیم.

در زیر می‌توانید مشخصات Mercedes GT Roadster را مشاهده کنید:

موتور: 4.0-Liter V8 توربوشارژ دوگانه

توان خروجی:550 اسب بخار / 502 پوند-فوت

سیستم انتقال قدرت:7-Speed DCT

0-100 کیلومتر:3.6 ثانیه

سرعت نهایی:314 کیلومتر بر ساعت

مصرف سوخت:15 شهر / 20 بزرگراه / 17 ترکیبی

نوع انتقال قدرت:چرخ عقب متحرک

وزن خودرو: 1660 کیلوگرم

ظرفیت سرنشینان:2

حجم صندوق عقب:286لیتر

قیمت پایه:$157,000

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا