مکمل بنزین
گوناگونخبر

تسلا مدل S لیموزین را ببینید!

آیا تسلا مدل S لیموزین را دیده‌اید؟ اگر علاقه‌مند به خریداری یک خودروی لیموزین هستید؛ بهتر است اکنون خود را برای دیدن یک تسلا مدل S لیموزین آماده کنید!

این خودرو اکنون در فروشگاه eBay عرضه شده و هنوز آمادگی کافی برای تردد در جاده‌ها را ندارد. فروشنده این خودرو معتقد است که با کمی تغییرات، این لیموزین الکتریکی آماده خواهد شد!

ذر حال حاضر برای خرید این خودرو 65100 دلار پیشنهاد شده و حراج آن تا سه روز دیگر ادامه دارد. براساس گفته‌های فروشنده؛ تسلا مدل S اولین لیموزین تسلا بوده و تنها 241 کیلومتر حرکت کرده است. شاسی این خودرو در سال 2015 ساخته شده و باتری آن توانی معادل با 85 کیووات ساعت دارد.

این خودروی 380 اسب‌بخار قدرت داشته و وزن خالصش در مدل معمولی 2085 کیلوگرم است؛ اما مشخص نیست که نسخه لیموزین آن چه وزنی داشته و عملکرد آن چه‌قدر تغییر کرده است.

همچنین باید توجه داشته که قیمت مدل جدید و فول تسلا S حدود 88 هزار دلار بوده و به همین خاطر باید نسخه لیموزین تسلا S  را یک مدل ارزان قیمت بدانیم.

این خودرو در ابتدا برای یک پروژه تبلیغاتی ساخته شد و اکنون برای اتمام مراحل ساخت به یک مالک جدید احتیاج دارد. فروشنده آن می‌گوید که 90 درصد مراحل تولید تسلا S لیموزین به پایان رسیده و با کمی هزینه اضافی پروژه ساخت آن به اتمام می‌رسد. همچنین باید توجه داشت که این خودرو از نظر ظاهری، شرایط خوبی دارد؛ ولی متاسفانه تاکنون تصاویری از محیط داخلی‌اش منتشر نشده است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا