مکمل بنزین
خبرداخلی

رنو نیز در افزایش‌ قیمت‌ خودروها، از دیگر شرکتها جا‌نماند!

به گزارش چرخان، در حالیکه این‌روزها خبر گرانی خودروها صدرنشین سایتهای خبری شده‌است، شرکت نگین خودرو که نمایندگی اصلی واردات محصولات رنو در ایران می‌باشد، از این موج گرانی جانمانده و دو محصول پرفروش خود را گران کرده‌است.

طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، رنو‌تلیسمان با افزایش 39 میلیون تومانی، قیمت این محصول را به عدد 249 میلیون تومان رساند!همچنین رنو‌کلیوس 2018 این شرکت نیز با افزایش 63 میلیون‌تومانی به 235 میلیون ‌تومان رسید!

این‌شرکت نه‌تنها محصولات 2018 خود، بلکه محصولات مدل 2017 را نیز مشمول این گرانی‎‌ها کرده‌‌است و افزیش بیش از 30 میلیون تومانی را در سایر محصولات شاهد‌هستیم.

نکته قابل‌ذکر در این‌بین، عدم ورود محصولات جدید شرکتهای واردکننده به کشور است و معلوم‌نیست که پس از ورود محصولات نیز شاهد افزایش‌قیمت دوباره، خواهیم‌بود یا خیر؟!

سوال دوم اینجاست که با‌وجود رسمی‌بودن نمایندگی نگین‌خودرو در ایران، چرا این‌شرکت از سود سرشار واردات به‌حدی که از دیگر واردکنندگان کمتر‌باشد، چشم پوشی نمی‌کند و آیا اصولا طبق قوانین واردات و دفتر بازرسی‌وزارت‌صنعت، آیا این‌شرکت می‌تواند این افزایش‌قیمت را اعمال‌کند یا خیر؟!

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا