Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با تسهیلات 40 میلیون تومانی سایپا، صاحب سراتو شوید!

به گزارش چرخان، در پی اعلام شرایط فروش مختلف توسط شرکتهای مختلف خودرویی، سایپا نیز از این قافله عقب‌نمانده و تسهیلات ویژه ای را برای فروش دو خودروی ساینا و سراتو اعلام‌نمود.

در این اطلاعیه برای خودروی سراتو تسهیلات 40میلیون‌تومانی، 35میلیون‌تومانی، 30میلیون‌تومانی و 25میلیون‌تومانی با بهره 9 تا 22 درصد ارائه کرده‌است که مشتریان می‌توانند طبق نقدینگی خود از تسهیلات ارائه‌شده بهره‌ببرند.

طبق این بخشنامه‌جدید، قیمت سراتو 104میلیون‌وصدو‌پنجاه‌و‌هشت هزار‌تومان و قیمت ساینا 25میلیون و نهصد هزار‌تومان تعیین‌شده است. البته متقاضیان‌خرید این دو خودرو باید به مبلغ مالیات که به این اعداد اضافه می‌شود نیز توجه‌کنند.

 

 ساینا و سراتو

 

همچنین در این‌بخشنامه برای خودروی‌ ساینا؛ تسهیلات 10میلیون‌تومانی، 8میلیون‌تومانی و 6میلیون‌تومانی تعیین‌شده‌است. بهره این تسهیلات نیز از 0 تا 22 درصد تعیین‌شده‌است. تسهیلات بدون‌بهره این‌بخشنامه برای فروش 6ماهه بوده و نقدینگی بالایی نیاز دارد.

نکته قابل‌ذکر در این بخشنامه فوری‌بودن فروش و تحویل‌فوری خودروهای‌ ساینا و سراتو به مشتری است که بر خلاف رویه این‌شرکت در بخشنامه‌های قبلی‌است. طبق اخباری که در بعضی از رسانه‌های منتشر‌شده‌است، این گروه‌خودروسازی به احتمال‌زیاد برای دیگر خودروهای پرفروش خود نیز تسهیلات‌ خوبی ارائه‌خواهد‌کرد که در بهمن‌ماه و در دهه‌فجر اطلاع رسانی خواهد شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.