مکمل بنزین
تماشاخانه

با رنج‌روور اسپرت مدل ۲۰۱۸ آشنا شوید! (ویدئوی اختصاصی)

این روزها خودروهای لوکس آفرود در بازار جهانی متقاضیان زیادی دارند؛ یکی از شاسی‌بلندهای لوکس و جذاب و پر از تکنولوژی رنج‌روور اسپرت مدل ۲۰۱۸ است که توانسته چشم جهانیان را به سوی خود جذب کند. در این خودروی اسپرت ده‌ها یا شاید بهتر است بگوییم صدها تکنولوژی تعبیه شده است که باعث می‌شود رانندگی را برای سرنشینان چندین برابر جذاب و راحت کند.

داخل کابین شاسی‌بلند رنج‌روور اسپرت مدل ۲۰۱۸ دو صفحه لمسی ۱۰ اینچی به کار گرفته شده است که یکی از آنها سیستم سرگرمی و اطلاعات رنج‌روور است و دیگر صفحه نمایش به راننده اطلاعات لازم را می‌دهد و به وی اجازه می‌دهد تا حالت رانندگی را مشخص کند. به علاوه در پشت فرمان صفحه رنگی ۱۲.۳ اینچی قرار گرفته که با توجه به اولویت‌های راننده اطلاعات خاص و لازم را به وی نشان می‌دهد. از سوی دیگر برای راحتی بیشتر، مهندسان این کارخانه تصمیم گرفته‌اند روی فرمان خودرو دکمه‌هایی را برای کنترل هر چه بیشتر و رانندگی بدون دردسر برای راننده تعبیه کنند.

چراغ‌های LED جلوی رنج‌روور از ۱۴۴ پیکسل تشکیل شده‌اند که به چندین دسته تقسیم بندی می‌شوند و بخش‌هایی از آن‌ها برای جلوگیری از اختلال دید راننده‌های مقابل، خاموش و بعد از برای نمایش هر چه بهتر جاده روشن می‌شوند و می‌توانند تا نور بالایی لیزر تا حداکثر ۵۰۰ متر جاده جلوی راننده را نشان بدهند که این امر باعث کاهش تصادفات و سانحه‌های رانندگی می‌شود. برای باز و بسته کردن درب این خودروی اسپرت دیگر نیاز به داشتن موبایل یا کلید ندارید و تنها می‌توانید با داشتن مچ بند مخصوص ضدآب درب خودرو را باز و بسته کنید و مطمئن باشید که همیشه کلید خودرو پیش شماست.

به علاوه در این خودرو دارای اینترنت 4G است و شما می‌توانید در هر جایی که هستید با دنیای مجازی رابطه خود را حفظ کنید که شاید در وهله اول زیاد این گزینه به چشم نیاید ولی در مواقع اضطراری بسیاری از افراد خواستار داشتن این گزینه برای ماشین خود هستند. حتی با داشتن سوکت‌های برق تعبیه شده در داخل خودرو می‌توانید وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید.

در ویدئوی زیر که با همکاری چرخان و کلیپو به فارسی دوبله شده است، با ما همراه شوید تا شاسی‌بلند رنج‌روور اسپرت مدل ۲۰۱۸ را بیشتر بشناسید!

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام
    این ماشین سخت منو آزرده کرد.چون اگر به جای پراید انبوه سازی بشه اونوقت نه کشته میدیم و نه پولمون به باد میره و نه قیمتشو مینونیم ذرتو ذرت افزایش بدیم . پس همون بهتر که با ضایعات و اسقاط پراید سر بکنیم و یه روزی هم به باد بریم.
    ممنونم واقعا عالیه

  2. سلام واقعا خسته نباشید ویدیوها خلاصه عالی دوبله هم که هست فقط اگه کیفیت ۷۲۰ رو هم قرار بدین دیگه کامل میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا