مکمل بنزین
گوناگونخبر

آزمایش‌های زمستانی جتور T-1، شاسی‌بلند آفرودی چری

برند جتور متعلق به چری تصاویری از شاسی‌بلند آفرودی خود بنام T-1 در حال انجام آزمون‌های زمستانی منتشر کرده است. این خودرو حدود یک ماه دیگر رسماً در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی خواهد شد. جتور T-1 در پنج مدل بنزینی و دو مدل هیبریدی به بازار عرضه خواهد شد که بازه قیمتی مدل‌های بنزینی از 149,800 یوآن معادل 22,100 دلار تا 186,800 یوآن معادل 27,600 دلار و هیبریدی‌ها بین 196,800 یوآن معادل 29,100 دلار تا 206,800 یوآن معادل 30,600 دلار خواهد بود. انتظار می‌رود T-1 در سه‌ماهه سوم سال جاری رسماً راهی بازار چین شود.

جتور برندی مخصوص ساخت شاسی‌بلندهای مختلف در گروه چری است که خودروهای شیکی با هدف جلب نظر جوانان تولید می‌کند. سبد محصولات این برند به‌سرعت در حال گسترش است و هم‌اکنون سیزده شاسی‌بلند مختلف را در چین عرضه می‌کند که یکی از آن‌ها تمام الکتریکی است. فیدلیتی که در کشورمان توسط گروه بهمن عرضه می‌شود نیز یکی از محصولات جتور است. پیش‌نمایش جتور T-1 توسط کانسپت T-X ارائه شد که بعداً به T-1 تغییر نام داد. رقیب اصلی این خودرو تانک 300 است یعنی خودرویی که واقعاً جنون ساخت شاسی‌بلندهای آفرودی را در چین آغاز کرد.

جتور T-1 در نسخه‌های پنج و هفت‌نفره با طولی به ترتیب حدود 4.8 و 4.95 متر طول خواهد شد. این خودرو شاسی‌بلندی جعبه‌ای شکل با سپرهای بزرگ، تریم‌های مشکی، گلگیرهای برجسته، پله رکاب‌های جانبی و ریل‌های روی سقف است که در جلو با چراغ‌های دایره‌ای در جلوپنجره مستطیلی مشکی، فورد برانکو را به یاد می‌آورد. تصاویر جاسوسی که قبلاً از داخل این ماشین منتشر شده‌اند نیز غربیلک فرمان D شکل دو پره، نمایشگر لمسی مرکزی بزرگ با طرح شناور و یک پد شارژ بی‌سیم در پایین را نشان داده‌اند.

شاسی‌بلند آفرودی جتور به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی مجهز است که 254 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر تولید می‌کند. این موتور در جتور X90 هم استفاده شده است. یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با پدال‌های تعویض دنده دستی پشت غربیلک فرمان هم نیروی این موتور را به هر چهارچرخ انتقال می‌دهد. جتور در آینده یک موتور 1.6 لیتری بنزینی و یک نسخه پلاگین‌هیبریدی 1.6 لیتری را هم برای T-1 ارائه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا