مکمل بنزین
گوناگونخبر

تصاویر جاسوسی خودروی کراس‌بک DS3 منتشر شد!

به نظر می‌رسد برند خودروسازی DS به دنبال افزایش خط‌های تولیدش است، چرا که به تازگی تصاویر جاسوسی از کراس‌بک تمام برقی جدید DS3 در حال آزمایش در کشور سوئد به بیرون درز پیدا کرده است. بسیاری از کارشناسان دنیای صنعت خودروسازی اتومبیل هاچ‌بک پنج درب کراس‌بک جدید DS3 را رقیب خودروهایی مانند آئودی Q2 و مینی کانتری‌من (Countryman) دانسته‌اند.

پلتفرم این خودروی جدید بسیار شبیه به محصولات کراس‌اوور این کارخانه فرانسوی طراحی شده ولی در تصاویر گرفته شده هنوز مشخص نیست که این خودرو الهام گرفته از تیپ کراس‌اوور باشد یا خیر ولی بعضی از عکس‌ها بیانگر سپر بزرگ در عقب و جلوی خودرو، سقف صاف و چراغ‌های باریک و کشیده است. البته تشخیص دادن استایل کامل این خودرو پوشیده و آزمایشی بسیار سخت است.

از سوی دیگر بعضی از خبرگزاریها اعلام کرده‌اند کراس‌بک جدید DS3 برپایه پلتفرم جدید CMP برای خودروهای کوچک سایز ساخته شده است که بسیار شبیه به پلتفرم نسل بعدی پژو ۲۰۸ است. استفاده از این پلتفرم که در حال حاضر برای خودروهای برقی در نظر گرفته می‌شود، می‌تواند حدس و گمان‌های برقی بودن این خودرو را نیز تقویت کند. به احتمال زیاد مدل برقی این خودرو مجهز به پیشرانه الکتریکی کوچک با قدرت خروجی ۱۱۳ اسب بخار (۸۴ کیلووات) خواهد بود که با یک بار شارژ کامل می‌تواند بیش از ۴۵۰ کیلومتر را بپیماید. هنوز اطلاعات دقیق‌تری از این خودرو در دسترس نیست، برای اطلاعات بیشتر درباره کراس‌بک جدید DS3 یا دیگر محصولات این برند همراه چرخان باشید.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا