مکمل بنزین
مشاوره خریدبرگزیده‌ها

با چقدر نقدینگی می‌توان خودروهای کارکرده گروه بهمن را خرید؟ (بهمن 96)

به گزارش چرخان، با نزدیک شدن به ایام پایانی سال اقبال مردم به سمت خرید خودروهای کارکرده بیش از قبل می‌شود و حجم معاملات نیز افزایش پیدا می‌کند. یکی از برندهای مورد اعتماد مردم در بازار خودروهای کارکرده محصولات گروه بهمن است که از کیفیت خوبی برخوردار هستند. در این گزارش می‌خواهیم لیستی کامل از حدود قیمت کارکرده خودروهای پرطرفدار بازار این گروه خودروسازی را ارائه دهیم که راهنمای خوبی برای خرید محصولات این شرکت خواهد بود.

 

لندمارک V7

اولین خودرو از محصولات گروه بهمن لندمارک V7 است که در سالهای 93 تا 95 تولید شد و توانست مقبولیت خوبی در بازار کسب بکند.

لندمارک V7 مدل 95 با قیمت 70 میلیون تومان در بازار خودروهای کارکرده خرید و فروش می‌شود. همچنین مدل 94 این خودرو با قیمتی در حدود 65 میلیون تومان و مدل 94 که پایین‌ترین مدل این خودرو است با قیمت 62 میلیون تومان قابل خریداری است.

میتسوبیشی پاجرو

یکی دیگر از محصولات گروه خودروسازی بهمن، میتسوبیشی پاجرو است که در سالهای 84 تا 86 تولید میشد و به دلیل شناخته‌شده بودن آن طرفداران زیادی نیز پیدا کرد ولی به دلایل مختلف همکاری گروه بهمن با میتسوبیشی قطع شد و تولید این خودرو نیز متوقف گردید.

قیمت پایین‌ترین مدل میتسوبیشی پاجرو چیزی در حدود 75 میلیون تومان در حال حاضر بوده و مدل 86 این خودرو نیز با قیمتی در حدود 87 تا 92 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که با توجه به مدل خودرو، نشان از کیفیت بسیار خوب این خودرو دارد.

بسترن B50F

این خودرو نیز از دیگر محصولات گروه خودروسازی بهمن است که در حال حاضر نیز تولید می‌شود. پایین‌ترین مدل این خودرو مربوط به سال 93 بوده که قیمتی در حدود 63 میلیون تومان دارد. همچنین بسترن B50F مدل 96 کارکرده با قیمتی در حدود 73 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

مزدا 2

دیگر خودروی مورد بررسی ما در این گزارش قیمت خودروهای کارکرده، مزدا 2 است که از سال 90 تا 92 در گروه بهمن تولید شد. پایین ترین مدل این خودرو در بازار با قیمت 52 میلیون تومان قابل خریداری است و بالاترین مدل مزدا 2 نیز قیمتی در حدود 61 میلیون تومان دارد.

مزدا 3

این مدل از مزدا نیز جزو محصولات پرفروش گروه بهمن در سالهای گذشته بود که در حال حاضر نیز در بازار خودروهای کارکرده با قیمت‌های متنوعی به فروش می‌رسد. این مدل از مزدا از سال 86 تولید آن آغاز شد و تا سال 89 نیز در خط تولید گروه بهمن قرار داشت ولی بعد از آن نسخه بروز شده که با نام نیو عرضه شد، جایگزین این خودرو شد.

قیمت مدل 86 این خودرو به صورت حدودی از 52 تا 58 میلیون تومان بوده و با توجه به کیفیت خودرو و کارکرد آن تعیین می‌شود. بالاترین مدل این خودرو نیز با حدود قیمت 60 تا 70 میلیون تومان در بازار قابل خریداری است. این خودرو جزو خودروهای با نوسان بالا در بازار خودروهای کارده است.

مزدا 3 جدید

جدیدترین مدل خودروی مزدا که با ظاهری جدید به بازار عرضه شد یکی از سوگلی‌های گروه بهمن است که طرفداران بسیار زیادی در بازار داشته و به دلیل ادامه عرضه خودروی صفر این مدل، خواهان زیادی نیز در بازار دارد. این خودرو که از سال 89 در ایران تولید و عرضه می‌شود در پایین‌ترین مدل  با قیمتی در حدود 75 تا 85 میلیون تومان فایل خریداری است.

همچنین بالاترین مدل مزدا 3 جدید با قیمتی در حدود 126 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. لازم به ذکر است که تنوع قیمت و بازه قیمتی مدل های مختلف مزدا 3 جدید بسیار بالاست و قیمت ثابتی برای مدل‌های مختلف نمی‌توان گفت.

مزدا 323

این خودرو نیز از جمله خودروهای بسیار با کیفیت گروه بهمن بود که در سالهای 80 تا 86 تولید شد و در حال حاضر نیز بسیاری از افراد به دنبال خرید موارد سالم این خودرو هستند. پایین‌ترین مدل این خودرو در بازار خودروهای کارکرده با قیمتی در حدود 16 میلیون تومان قابل خریداری است. بالاترین مدل مزدا 323 نیز با قیمت 30 تا 44 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که این تفاوت قیمتی به دلیل شرایط خاص خودروهاست.

کاپرا دوکابین

کاپرا تک‌کابین و دو کابین

این خودرو یکی از وانت‌های محبوب بازار است که در سالهای 91 تا 94 تولید شد و با توجه به کیفیت بی‌نظیر این خودرو مورد توجه نیز قرار گرفت.

قیمت بالاترین مدل این خودرو که مدل 94 است چیزی در حدود 50 میلیون تومان بوده و پایین‌ترین مدل این خودرو نیز با نقدینگی در حدود 35 میلیون تومان قابل خریداری است.

مدل دوکابین این خودرو نیز در بالاترین مدل که مدل 95 است با قیمتی در حدود 70 میلیون تومان معامله می‌شود. پایین‌ترین مدل کاپرا دو کابین از محصولات گروه بهمن، در بازه 37 تا 40 میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

 

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا