مکمل بنزین
خبر

طرح پيش فروش پژو 207 اتوماتيك هاچ بك با 6500 مشتری بسته شد

به گزارش چرخان، معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران‌خودرو از استقبال بی‌نظیر مشتریان از طرح پیش‌فروش خودروی پژو 207 اتوماتیک هاچ بک این شرکت خبر داد.

مصطفی خان کرمی معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران‌خودرو در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت‌گرفته ما در طرح پيش‌فروش پژو 207 اتوماتيك هاچ بك توانستیم 6500 خودرو را پیش‌فروش کنیم و این یک اتفاق خوب در صنعت خودروسازی با توجه به نو بودن این محصول است. نکته‌ای که باید توجه شود این است که فروش در این طرح به صورت کاملا عادلانه صورت گرفته و سعی کردیم که عموم افرادی که تمایل به خرید این خودرو دارند بتوانند از شرایط این طرح بهره‌مند شوند.

پژو 207 هاچ بك

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در ادامه افزود: استقبال بی‌نظیر مردم در این طرح نشان می‌دهد که آنها به ایران‌خودرو اعتماد دارند و ما باید قدردان این اعتماد باشیم. ما در طرح پيش‌فروش 207 اتوماتيك هاچ بك یک سری شرایط خاص قرار دادیم تا بتوانیم عدالت فروش را رعایت کنیم. از جمله مواردی که در این طرح پیش‌فروشی اعمال شد، عدم امکان فروش بیش از یک خودرو به هر کد ملی بود که باعث میشد دست دلالان از خرید تعداد زیاد کوتاه شده و همه بتوانند یک خودرو را خریداری کنند.

خان‌کرمی در ادامه پیرامون دیگر شرایط این طرح گفت: ما در طرح پيش‌فروش 207 اتوماتيك هاچ بك یک فیلتر جدید علاوه بر اختصاص یک خودرو به هر کد ملی، یک مرحله نیز اضافه کردیم که افرادی که در 6 ماه گذشته در طرح‌های مربوط به فروش پژو 207 اتوماتیک ثبت‌نام کرده باشند و از ما خودرو تحویل گرفته باشند، امکان ثبت‌نام در این طرح نداشته باشند. بدین ترتیب می‌توانیم بگوییم ما 6500 مشتری جدید در این طرح پیش فروشی داشتیم.

وی در پایان افزود: البته می‌دانیم که اضافه کردن فیلترهای چندگانه در فروش‌های این چنینی باعث می‌شود روند ثبت‌نام و پیش‌فروش بسیار کند شود ولی این فیلترها در راستای اجرای عدالت بوده و ما برای این کار مجبور به اعمال فیلترهای این چنینی بودیم چرا که می‌دانستیم این خودرو از استقبال زیادی برخوردار خواهد شد و اگر دست دلالان را از این خودرو کوتاه نکنیم قطعا با بازارهای ثانویه که به ضرر مردم است مواجه خواهیم شد. ما همچنان به ارائه طرح‌های فروش مختلف ادامه خواهیم داد و مردم می‌توانند از محصولات دیگر ایران‌خودرو استفاده کنند.

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا