مکمل بنزین
اپلیکیشنبرگزیده‌ها

بررسی اپلیکیشن دینگ؛ لوکس و خاص تاکسی بگیرید!

با پیشرفت کسب و کارهای اینترنتی در کشورمان، روز به روز بر تعداد استارت‌آپ های مشابه نیز افزوده می‌شود و در هر بخش از این کسب و کارها که تراکنش‌های مالی زیادی وجود دارد، سرمایه گذاران بزرگی نیز وارد آن می‌شوند تا بتوانند سهمی از بازار آن حوزه کاری داشته باشند و بتوانند به مشتریان ایرانی خدمات بیشتر و بهتری ارائه کنند.

دینگ یکی دیگر از اپلیکیشن‌های درخواست آنلاین خودرو و تاکسی در کشورمان است که چندی پیش با حضور افراد مشهوری مانند علی دایی آغاز رسمی کار خودش را اعلام کرد و با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که در سطح شهر تهران و همچنین شهرستان‌های استان تهران، توانسته در مدت کوتاه فعالیت خود، کاربران زیادی را جذب کرده و به رقیبی جدی برای اسنپ و تپسی تبدیل شود.

اپلیکیشن دینگ

دینگ که محصول شرکت نوآوران ارتباطات ادیب است دارای خدمات متنوعی برای مسافران و رانندگان است که برای هر کدام از کاربرانش، امکانات و تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌توان گفت با تحقیقات خوب بازاریابی خود توانسته به مشکلات دیگر شرکتهای ارائه‌دهنده خدمات تاکسی آنلاین پی برده و در کسب و کار خود به مهم‌ترین آنها رسیدگی کرده و رضایت نسبی طرفین استفاده کننده از سرویس دینگ را کسب نماید.

در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های این اپلیکیشن اشاره می‌کنیم که طبیعتا این موارد مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در اپلیکیشن دینگ وجود داشته و از مطرح کردن مسائل جزئی پرهیز کرده‌ایم.

اپلیکیشن دینگ

سرویس‌های متنوع دینگ؛ مثل همان‌های دیگر ولی جذاب‌تر

اولین ویژگی مهم و قابل ذکر دینگ تنوع فوق العاده سرویس های این اپلیکیشن است که برای هر قشری از جامعه با هزینه بسیار مناسب، می تواند خدمات دهی کرده و پاسخ آنها را بدهد.

یکی از بخش هایی که دینگ قول داده است به زودی راه اندازی کند که تقریبا با بررسی هایی که در چرخان انجام دادیم، نمونه مشابه نداشته و صرفا مختص اپلیکیشن دینگ است، امکان پرداخت دنگی هزینه سفر است که باعث می‌شود افرادی که قصد سفر به یک مقصد خاص و مشترک دارند، بتوانند هزینه سفر را بدون اینکه مشکلات مربوط به پول خرد را داشته باشند، از طریق دینگ عملی کنند.

اپلیکیشن دینگ

اپلیکیشن دینگ دارای سرویس‌های دینگ که سرویس معمولی و عادی این اپلیکیشن است، دینگ گلد که سرویس خاص و لوکس این اپلیکیشن درخواست تاکسی است و دینگ بانوان سومین سرویسی است که کاربر هنگام سفارش خودرو می‌تواند از آنها استفاده کند.

هزینه دینگ گلد که مربوط به خودروهای نسبتا لوکس است، تفاوت آنچنان زیادی با سرویس دینگ معمولی نداشته و بسیاری از کاربران می‌توانند با کمی هزینه بالاتر از سرویس‌های لوکس دینگ استفاده کنند. همچنین هزینه دینگ بانوان نیز کمتر از 10 درصد به نسبت دینگ معمولی افزایش می‌یابد که با توجه به نوع سرویس ارائه شده، یک امکان فوق‌العاده به شمار می‌رود.

خودرو در زمان دلخواه شما و هر چقدر که بخواهید در خدمتتان است!

همچنین کاربر در این اپلیکیشن می‌تواند برای درخواست خودرو، زمان‌بندی کرده و در زمان مورد نیازش، خودرو را در اختیار بگیرد. این امکان به او کمک می‌کند تا از معطلی‌های احتمالی برای نبود خودرو در زمان موردنیاز، در امان بماند. همچنین یکی از قابلیت‌های اختصاصی اپلیکیشن دینگ، امکان در اختیار گرفتن آزاد خودرو است که کاربر می‌تواند تا 3 ساعت به صورت ساعتی، خودرو از دینگ تحویل بگیرد (بدیهی است که با راننده)

این امکان فوق‌العاده به کاربران امکان می‌دهد با پرداخت هزینه اندک، بتوانند تعداد سفرهای بهتر و با کیفیت‌تر و با آرامش بیشتری داشته باشند بدون آنکه مسافت سفر و زمان توقف‌ها تاثیری در مبلغ پرداختی داشته باشد.

پرداخت هزینه سفر به انتخاب مسافر

یکی دیگر از ویژگی‌های مشابه دینگ به نسبت اسنپ و تپسی و کارپینو امکان پرداخت نقد و اعتباری هزینه سفر است. بدین ترتیب که شما وقتی درخواست سفر کردید و سفرتان آغاز شد می‌توانید با انتخاب پرداخت اعتباری، از اعتبار خودتان در اپلیکیشن برای پرداخت استفاده نمایید که طبیعتا یک مزیت خوب برای کاهش استرس‌های زمان پرداخت هزینه سفر خواهد بود.

قیمت مناسب دینگ

یکی از مواردی که لازم دیدیم به صورت جداگانه به عنوان یک قابلیت آن را معرفی کنیم، قیمت و هزینه مناسب سفر در این اپلیکیشن است که با تست‌هایی که ما در چرخان انجام دادیم، تعرفه بسیار خوبی برای مسیرها پیشنهاد میگردد. دینگ علیرغم هزینه‌های سنگینی که برای تبلیغات و بازاریابی خودش انجام داده است، اما این هزینه‌ها را در تعرفه‌ها تاثیری نداده و کاربران با تعرفه بسیار مناسب می‌توانند سفر کنند.

در ضمن این اپلیکیشن دارای قابلیت انتخاب مسیر دوم نیز هست که با این وجود نیز می‌توان گفت دینگ یکی از ارزانترین‌ها در زمینه درخواست آنلاین تاکسی و خودرو است چرا که هزینه کل سفر با دو مقصد متفاوت بسیار ارزان به نظر می‌رسد.

سفر شما به صورت زنده قابل مشاهده است

یکی از قابلیت‌هایی اپلیکیشن دینگ که البته قبلا نیز در اپلیکیشن‌های دیگر مشاهده شده، امکان مشاهده آنلاین سفرهای در حال انجام است. به طور مثال اگر برای فرزند خود دینگ گرفته‌اید تا او را به مقصدی مانند مدرسه برساند، می‌توانید روی نقشه لحظه به لحظه از مکان خودرو مطلع شده و از رسیدن آن به مدرسه آگاه شوید.

با دینگ کسب درآمد کنید، به راحتی یک اشتراک!

یکی از قابلیت‌های خاص و اختصاصی اپلیکیشن دینگ امکان کسب درآمد با دعوت دوستان و آشنایان به این اپلیکیشن است. دینگ که به خوبی دانسته دیگر کدهای تخفیف یکبار مصرف جذابیت قبل را ندارند (البته این قابلیت را دارد)، یک امکان و مزیت رقابتی فوق‌العاده را به اپلیکیشن دینگ اضافه کرده است که طبق آن، اگر شما بتوانید یک نفر را با کد خود، به عضویت دینگ در بیاورید، از هر سفر او در اپلیکیشن دینگ، یک درصد درآمد کسب خواهید کرد. به طور مثال اگر دوستتان سفری با هزینه 20 هزار تومان در دینگ داشته باشد، شما می‌توانید از این سفر او 200 تومان کسب درآمد کنید.

طبیعتا با بالا رفتن اعضای زیرمجموعه شما و سفرهای معمول روزانه آنها، می‌توانید درآمد ماهانه خوبی از دینگ داشته باشید. البته این اممکان یک تیزهوشی فوق‌العاده برای دینگ به شمار می‌رود که با هزینه بسیار اندک، کار تبلیغات را به کاربرانش سپرده است.

 

اپلیکیشن دینگ

پشتیبانی شبانه روزی

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که می‌توان برای اپلیکیشن دینگ گفت این است که پشتیبانی این اپلیکیشن به نسبت سایر اپلیکیشن‌ها عملکرد خوبی داشته و در پاسخگویی به مشکلات کاربران سرعت عمل خوبی را نشان داده است که در صورت ادامه داشتن این کیفیت از پاسخگویی می‌تواند تاثیر خوبی برای جذب و جلب کاربران داشته باشد.

 

اپلیکیشن دینگ چه ضعف‌هایی دارد؟

  • یکی از اصلی‌ترین اشکالات اپلیکیشن دینگ، کندی موجود در عملکرد اپلیکیشن است. یکی از ویژگی‌های اسنپ و تپسی که محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های موجود در بازار هستند، عملکرد سریع آنهاست که باعث شده از جذابیت زیادی برخوردار باشد. اما دینگ در این بخش کم‌کاری کرده است و با وجود تبلیغات فراوان، نرم‌افزار با کیفیتی ندارد.
  • اعتبار هدیه رایگان این اپلیکیشن، یک حالت عجیبی دارد که سابقه‌ای در بین اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی ندارد. طبق تبلیغات دینگ با ارسال عدد 10، کاربران می‌توانند 50 هزار تومان اعتبار رایگان بگیرند ولی این اعتبار به صورت قطره چکانی و در طی سفرهای شما به کاربری شما اضافه می‌شود. طبق توضیحات دینگ، در هر سفر 20 درصد از مبلغ سفر به اعتبار شما برگردانده می‌شود و به معنای دیگر می‌بایست شما حدود 250 هزار تومان به دینگ پرداخت کنید تا بتوانید از اعتبار 50 هزار تومانی دینگ استفاده کنید.

برای دانلود اپلیکیشن دینگ از بازار، اینجا کلیک کنید

ذاکری

بعضی وقت‌ها می‌شه با یک چیز کوچک بزرگ‌ترین شادی‌ها رو خلق کرد و بعضی وقت‌ها کل دنیا هم جمع بشن، نمی‌تونن خوشحالت کنن... قصه من و تیبای خودم همینه... باهاش زندگی می‌کنم و خوشحالم! در چرخان از اخباری می‌نویسم که می‌دونم برای خیلی‌ها جالبه و مفیده!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. آیا شما یا دوستان میدونید سازنده اپ دینگ چه شرکتی هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا