مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی رویایی370ZKi نیسان؛ برف روبی رویایی با چهره ای متفاوت!

برف‌روب نیسان خودرویی خاص است که احتمال دیدن آن مانند خودروهای معمول دیگر که روزانه در جاده‌ها می‌بینیم بسیار کم است.

چند روز قبل، شرکت نیسان یک تصویر رسمی را از یک برف‌روب جالب با یک نماد غیرقابل‌انکار 370Z که یک خودروی اسپرت دو صندلی است رونمایی کرد. بعلاوه، به این خودروی جالب یک اسم جذاب نیز داده‌شده است. برای کسانی که مشتاق به دانستن این مطلب هستند که این خودروی برف‌روب جدید نیسان چه شکلی خواهد بود، این مطلب یک نمایه کلی از یک خودروی جالب و جدیدی که نشان از تفکرات ایده آل گرایانه طراحان نیسان دارد به نمایش می‌گذارد.

البته این نکته را هم باید گفت که برای کسانی که علاوه بر اشتیاق در مورد دانستن نکات ریزودرشت این خودرو خواهان تهیه یک از آن‌ها هستند باید گفت که به‌هیچ‌وجه همچنین چیزی امکان‌پذیر نخواهد بود.

البته این بدان معنا نیست که اگر شما قصد ساختن یکی از آن‌ها را داشته باشید با مسئله‌ای ساده روبرو نخواهید بود. زیرا ساخت یک برف‌روبی مانند 370ZKi تنها قرار دادن چهار زنجیره‌ی دارای چرخ‌های مختلف نیست و این‌یک فرایند سخت و دشوار خواهد بود.

یک کیت بالابرنده به‌منظور افزایش ارتفاع این خودروی اسپرت به‌اندازه 3 اینچ (7.62 سانتی‌متر) نیز برای بالاتر بردن ارتفاع خودرو به‌کاررفته است. همچنین افزایش ارتفاع انتخابی برای فنرهای عقب این نیسان عجیب به‌علاوه فاصله 3 اینچی بین چرخ‌ها به محور اصلی این خودرو به‌منظور زدودن برف کافی از مسیر این خودرو اضافه‌شده‌اند.

موتور و سیستم انتقالی این خودرو کماکان با همان شکل باقی‌مانده است. موتوری که برای خودروی جدید 370Z به معنای 332 اسب بخار قدرت (248 کیلووات) بوده و این قدرت را از طریق یک سیستم انتقال قدرت 7 سرعته خودکار به زیر پای راننده منتقل می‌کند. ما اطلاعاتی از اینکه این تجهیزات اضافی چه مقدار به وزن این خودرو اضافه کرده‌اند نداریم. اما می‌توان گفت که ترکیب نوآوری‌های جدید در کنار این خودروی اسپرت نیسان توانسته‌اند یک نمونه جذاب و جدید را به‌عنوان یک خودروی با کارکرد متفاوت به وجود آورد.

تاریخ معرفی این خودروی زمستانی 370Ki، نمایشگاه خودرویی شیکاگو 2018 است. معرفی که در کنار یک خودروی دیگر نیسان بانام Armada Snow Patro شاسی‌بلند به وجود خواهد آمد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا